Történelmi csúcson zárt a hazai e-kereskedelmi forgalom a Black Friday hetében. Az internetes vásárlások száma 22%-kal, árbevétele 5%-kal haladta meg az előző évi eredményeket – derül ki a Growww Digital elemzéséből.
Continue readingHazánkban is elindul a live stream shopping szolgáltatás
A Rex Kutyaotthon Alapítvány jótékonysági adománygyűjtésével startol hazánkban a már Kínában és az USA-ban dollármilliárdos üzleti modell, az élő értékesítés.
Continue readingA kézműves termékek fellendülését hozhatja az idei áruhiány
Az áruhiány minden jel szerint nem veti vissza az emberek fogyasztási kedvét, aminek egy réteg akár örülhet is: a kézműves áruk előállítói, akik egyedi, kis mennyiségben előállítható termékekben utaznak.
Continue readingElrajtolt az Ország Boltja 2021 verseny
Az Árukereső.hu szervezésében 2010-ben útjára indított Ország Boltja – a hazai webáruházak egyik legrangosabb versenye – már a 11. alkalommal kerül megrendezésre.
Continue readingMarketingnaptár 2022: segítség a kampányok tervezéséhez
Ahogyan tavaly is megtettük, most is összeállítottuk az elkövetkező év jeles eseményeit, kereskedelemmel kapcsolatos kiemelt napjait tartalmazó marketingnaptárunkat.
Continue readingA Vimeo felvásárlásokkal nyit az e-kereskedelem felé
A videós kommunikáció és kereskedelem iránti igény fokozódásával lépést tartva a Vimeo stratégiai beruházásokkal tör vezető szerepre az üzleti célú videószoftverek piacán.
Continue readingÍgy kezdj bele az online kereskedelembe ingyen
Mitévő legyen az, aki nem szeretne kimaradni az évszázad e-commerce robbanásából, ugyanakkor mégsem akar mindjárt az elején költségekbe keveredni? Van megoldás: a Shoptet ingyenesen elindítható webáruházkészítő rendszere.
Continue readingMagyarBrands: kiváló fogyasztói márka lett a Dressa
Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a Dressa webáruház is megtalálható.
Continue readingHa kimaradsz, lemaradsz! Miért kereskedj az áruházaddal nemzetközi piacon?
Egy webáruház működtetése sok fejtörést okoz. Érdekel, hogyan növelheted meg a célpiacodat egyik napról a másikra? Ha igen, itt a remek alkalom, hogy egy költségmentes, mégis hatékony megoldásról olvass.
Continue readingA magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divatwebshopokban
Az online rendelt ruházati és divatcikkek vásárlása esetén a magyarok 62%-a az utánvétes fizetési megoldást preferálja. A fogyasztók 83%-a a kártyás fizetést választja – derül ki a Glami.hu legfrissebb kutatásából.
Continue reading








