A Shopify elindított egy új, nagyobb ügyfeleket célzó szolgáltatást, amely lehetővé teszi számukra, hogy a cég által kínált eszközöket és szolgáltatásokat integrálják saját online platformjukba.
Continue readingE-kereskedelmi kihívások 2023-ra
Az év eleji feltöltődés mellé jól jöhet egy csokor kihívás, várakozás a 2023-as évre vonatkozóan, azaz mire készülhetünk az e-kereskedelem terén az előttünk álló évben.
Continue readingRobbanás előtt a használt termékek piaca Európában és itthon is
A Cross-Border Commerce Europe felmérése szerint használt termékek piaca hússzor gyorsabban növekszik, mint általánosságban a kiskereskedelem.
Continue readingÍgy segít a CRR az ügyfelek megtartásában
Az év eleje remek alkalom annak meghatározására, hogyan mérjük üzletünk sikerességét és állítsunk fel új célokat. Ehhez egy hasznos mérőszám a Customer Retention Rate (CRR), vagyis a visszatérő ügyfelek aránya.
Continue readingA GVH is beszáll a kapuőrök megregulázásába
A Gazdasági Versenyhivatal új jogköröket kapott annak vizsgálatára, hogy a digitális platformszolgáltatók megfelelnek-e a 2022-ben életbe lépett, digitális piacokról és szolgáltatásokról szóló rendeleteknek.
Continue readingKözel húsz százalékkal esett vissza az e-kereskedelem Németországban
Az október 1 és november 30 között eltelt időszakban mintegy 16,8 százalékos visszaesést tapasztaltak forgalomban a német e-kereskedők az egy évvel ezelőtt szinthez képest.
Continue reading2022-es nemzetközi e-kereskedelmi trendek: mi működött és mi nem?
A év végi számvetéshez jó kiindulópont az Ecommerce Fuel 2022-es nemzetközi trendkutatása, mert az eredményei segítenek kicsit kívülről látni mindazt, amire a napi taposómalomban nem igazán jut időnk.
Continue readingElhibázott ajándékok cseréjénél is számíthatunk a hazai e-kereskedőkre
Idén karácsonykor is rendelkezésre állnak a magyar e-kereskedelem képviselői, amennyiben ajándékok cseréjéről, visszaváltásáról van szó – írja közleményében az Ecommerce Hungary.
Continue readingAz Alibaba megnyitotta spanyolországi piacterét, a Miraviát
Újabb rohammal készül bevenni a kínai e-kereskedelmi óriás az európai piacot. A cégcsoport ezúttal is a Spanyolországból kiindulva indul az öreg kontinensre.
Continue readingJogsértően hirdethetik a gymbeam.hu weboldalon forgalmazott étrend-kiegészítőket
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást indított a gymbeam.hu fitnesz-webáruházat üzemeltető szlovák vállalkozással és annak magyarországi leányvállalatával szemben.
Continue reading








