Továbbra is rohamosan emelkedik az elektronikai termékek iránti kereslet, de az iparág nehézségek sorával néz szembe.
Continue readingVisszaküldés: így kerülhetjük el, hogy sérüljön a garanciális termék
A karácsonyi időszakban ugrásszerűen nő a csomagfeladások száma – januárban pedig a visszaküldéseké. A helyes csomagolás azonban mindkét irányban egyformán fontos.
Continue readingBNPL: Trójai faló vagy a vásárlás forradalma?
Magyarországon még csak bontogatja szárnyait, tőlünk nyugatabbra viszont határozottan nagyot mentek a Buy Now Pay Later (BPNL) szolgáltatások 2022-ben is.
Continue readingCommerce Components: integrálható eszközök a Shopify-tól
A Shopify elindított egy új, nagyobb ügyfeleket célzó szolgáltatást, amely lehetővé teszi számukra, hogy a cég által kínált eszközöket és szolgáltatásokat integrálják saját online platformjukba.
Continue readingE-kereskedelmi kihívások 2023-ra
Az év eleji feltöltődés mellé jól jöhet egy csokor kihívás, várakozás a 2023-as évre vonatkozóan, azaz mire készülhetünk az e-kereskedelem terén az előttünk álló évben.
Continue readingRobbanás előtt a használt termékek piaca Európában és itthon is
A Cross-Border Commerce Europe felmérése szerint használt termékek piaca hússzor gyorsabban növekszik, mint általánosságban a kiskereskedelem.
Continue readingÍgy segít a CRR az ügyfelek megtartásában
Az év eleje remek alkalom annak meghatározására, hogyan mérjük üzletünk sikerességét és állítsunk fel új célokat. Ehhez egy hasznos mérőszám a Customer Retention Rate (CRR), vagyis a visszatérő ügyfelek aránya.
Continue readingA GVH is beszáll a kapuőrök megregulázásába
A Gazdasági Versenyhivatal új jogköröket kapott annak vizsgálatára, hogy a digitális platformszolgáltatók megfelelnek-e a 2022-ben életbe lépett, digitális piacokról és szolgáltatásokról szóló rendeleteknek.
Continue readingKözel húsz százalékkal esett vissza az e-kereskedelem Németországban
Az október 1 és november 30 között eltelt időszakban mintegy 16,8 százalékos visszaesést tapasztaltak forgalomban a német e-kereskedők az egy évvel ezelőtt szinthez képest.
Continue reading2022-es nemzetközi e-kereskedelmi trendek: mi működött és mi nem?
A év végi számvetéshez jó kiindulópont az Ecommerce Fuel 2022-es nemzetközi trendkutatása, mert az eredményei segítenek kicsit kívülről látni mindazt, amire a napi taposómalomban nem igazán jut időnk.
Continue reading








