Tamás szakmai pályafutását egy brókercégnél kezdte, és 2013-ban került szorosabb kapcsolatba az e-kereskedelemmel. Egy sikeres online webáruház ügyfélszolgálatának csapatát erősítette, majd rátermettségének köszönhetően rövid időn belül csoportvezetőként 3 ország koordinálásáért felelt.

Az évek során rengeteg tapasztalatra tett szert a piacok működése, a felhasználók és vásárlók viselkedése terén. Az ügyfélszolgálat vezetőjeként szerzett tudását több sikeres vállalkozás felépítésében is kamatoztatta. Az online marketinggel ebben az időszakban találkozott. Ezt a tudásbázist egy következő sikeres projekt követte, melynek primáris célja, hogy összekösse a szolgáltatást kereső ügyfeleket a szolgáltatást nyújtó szakemberekkel. Az alap ötlet mentén egy weboldalt, valamint applikációt fejlesztettek ki. Ebben a projektben Tamás az ügyfélszolgálat kialakításáért és működéséért felelt.

Napjainkban az online marketing egyik specifikus ágazatával, az affiliate marketinggel foglalkozik a Dognetnél, ahol a magyar piac terjeszkedését és edukálását vezeti. Célja a hálózatépítés, valamint az affiliate marketing előnyeinek széleskörű megismertetése a vállalkozói szférával.