Egyre több magyar és külföldi szolgáltató kínál dropshipping szolgáltatást hazánkban is. Összegyűjtöttük, hogy a legjelentősebb szereplők mit kínálnak.
Continue readingAz igazság a ChatGPT mögött, a UX designerek látószögéből
Mesterséges intelligencia és ChatGPT – napjainkban mindenhol találkozunk ezekkel a fogalmakkal. De vajon mire lehet a leginkább használni őket?
Continue readingAlulról szerveződő divat – fenntartható válasz a fast fashionre
Az utóbbi években megugrott a használtcikkpiac forgalma Európában, és elemzők arra jutottak, hogy a recommerce a következő időszak egyik vezető kiskereskedelmi trendje lesz, 2027-re pedig eléri a 350 milliárd dolláros forgalmat.
Continue readingMegújult a Rossmann mobilappja
Új szintre emelte a felhasználók online vásárlási élményét a Rossmann: megújult a drogériahálózat mobilapplikációja. A változásokkal javult a felhasználói élmény, a vásárlók az eddiginél egyszerűbben és gyorsabban elérhetik az összes funkciót és megrendelhetik a termékeket néhány kattintással a telefonjuk segítségével.
Continue readingSötét UX praktikák: így ne csináld!
A UX sötét oldala: megtévesztő UI/UX design praktikák és minták, amelyek célja, hogy olyan cselekvésekre vegyék rá a felhasználókat, amelyeket nem szándékoztak megtenni, amelyek ellentétesek saját jól felfogott érdekeikkel, és a saját érdekeik helyett kizárólag az üzlet érdekeit szolgálják.
Continue readingHogyan hasznosítsd újra a tartalmaidat?
Nézzük meg, mit, miért és hogyan érdemes hatékonyan újrafelhasználni a kontentrepertoárodból, hogy annak a SEO eredményeid is előnyét élvezzék.
Continue readingOrszágosan elérhető a Trans-Sped ZERO szolgáltatása
A Trans-Sped ZERO szolgáltatása júniustól már az egész ország területén elérhető, így bármely e-kereskedő választhatja ezt a költséghatékony és környezettudatos kiszállítási formát, mely már a nagyméretű gyári csomagolású termékekre is elérhető, 40 kg-os súlyig.
Continue readingReacty Digital: 2022 nehéz év volt, és az idei sem lesz könnyű
Az elmúlt éveknél mérsékeltebb növekedéssel 1378 milliárd forintos forgalmat ért el 2022-ben a hazai online kiskereskedelem a Reacty Digital éves webáruházi felmérése alapján.
Continue readingOmnichannel értékesítés: a jövő kereskedelme
Az online vásárlás növekedése és a digitális csatornák térhódítása végérvényesen megváltoztatta az értékesítést. Hogy miért az omnichannel kereskedelemé a jövő, és hogy tudunk elindulni ezen az úton, cikkünkből kiderül.
Continue readingRangos díjakat adtak át az Ecommerce Hungary visegrádi konferenciáján
Az Ecommerce Hungary Egyesület immár 19. alkalommal rendezte meg éves konferenciáját, amelyen több díj is átadásra került. A központi témák idén a mesterséges intelligencia, a nehéz gazdasági környezet és az exportban rejlő lehetőségek voltak.
Continue reading








