Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Dropshipping: fókuszban az itthon elérhető szolgáltatók

Hazai dropshipping szolgáltatók

Egyre több magyar és külföldi szolgáltató kínál dropshipping szolgáltatást hazánkban is. Összegyűjtöttük, hogy a legjelentősebb szereplők mit kínálnak.

Continue reading
címlap dropshipping

Az igazság a ChatGPT mögött, a UX designerek látószögéből

UX design ChatGPT meetup

Mesterséges intelligencia és ChatGPT – napjainkban mindenhol találkozunk ezekkel a fogalmakkal. De vajon mire lehet a leginkább használni őket?

Continue reading
ai ChatGPT címlap Humanize kollekció mesterséges intelligencia MI Ügyfélélmény UX

Alulról szerveződő divat – fenntartható válasz a fast fashionre

fenntartható divat

Az utóbbi években megugrott a használtcikkpiac forgalma Európában, és elemzők arra jutottak, hogy a recommerce a következő időszak egyik vezető kiskereskedelmi trendje lesz, 2027-re pedig eléri a 350 milliárd dolláros forgalmat.

Continue reading
címlap fenntarthatóság használtcikk-kereskedelem recommerce újrahasznosítás zöld

Megújult a Rossmann mobilappja

Megújult a Rossmann mobilappja

Új szintre emelte a felhasználók online vásárlási élményét a Rossmann: megújult a drogériahálózat mobilapplikációja. A változásokkal javult a felhasználói élmény, a vásárlók az eddiginél egyszerűbben és gyorsabban elérhetik az összes funkciót és megrendelhetik a termékeket néhány kattintással a telefonjuk segítségével.

Continue reading
BIG FISH címlap mobil applikáció online vásárlás Rossmann

Sötét UX praktikák: így ne csináld!

Sötét UX praktikák: így ne csináld!

A UX sötét oldala: megtévesztő UI/UX design praktikák és minták, amelyek célja, hogy olyan cselekvésekre vegyék rá a felhasználókat, amelyeket nem szándékoztak megtenni, amelyek ellentétesek saját jól felfogott érdekeikkel, és a saját érdekeik helyett kizárólag az üzlet érdekeit szolgálják.

Continue reading
branding címlap Felhasználói élmény kollekció márkareputáció Ügyfélélmény ügyfélmegtartás UX

Hogyan hasznosítsd újra a tartalmaidat?

Hogyan hasznosítsd újra tartlamaidat?

Nézzük meg, mit, miért és hogyan érdemes hatékonyan újrafelhasználni a kontentrepertoárodból, hogy annak a SEO eredményeid is előnyét élvezzék.

Continue reading
címlap keresőoptimalizálás kollekció SEO tartalomkészítés

Országosan elérhető a Trans-Sped ZERO szolgáltatása

Országosan elérhető a Trans-Sped ZERO szolgáltatása

A Trans-Sped ZERO szolgáltatása júniustól már az egész ország területén elérhető, így bármely e-kereskedő választhatja ezt a költséghatékony és környezettudatos kiszállítási formát, mely már a nagyméretű gyári csomagolású termékekre is elérhető, 40 kg-os súlyig.

Continue reading
címlap Logisztika Trans-Sped

Reacty Digital: 2022 nehéz év volt, és az idei sem lesz könnyű

e-kereskedelmi felmérés

Az elmúlt éveknél mérsékeltebb növekedéssel 1378 milliárd forintos forgalmat ért el 2022-ben a hazai online kiskereskedelem a Reacty Digital éves webáruházi felmérése alapján.

Continue reading
címlap e-kereskedelem felmérés kiskereskedelem Reacty Digital

Omnichannel értékesítés: a jövő kereskedelme

Omnichannel értékesítés, a jövő kereskedelme

Az online vásárlás növekedése és a digitális csatornák térhódítása végérvényesen megváltoztatta az értékesítést. Hogy miért az omnichannel kereskedelemé a jövő, és hogy tudunk elindulni ezen az úton, cikkünkből kiderül.

Continue reading
címlap figitális értékesítés Oander omnichannel értékesítés

Rangos díjakat adtak át az Ecommerce Hungary visegrádi konferenciáján

ECH nagydíj

Az Ecommerce Hungary Egyesület immár 19. alkalommal rendezte meg éves konferenciáját, amelyen több díj is átadásra került. A központi témák idén a mesterséges intelligencia, a nehéz gazdasági környezet és az exportban rejlő lehetőségek voltak.

Continue reading
címlap ECH Ecommerce Hungary Konferencia Ecommerce Hungary Nagydíj
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 66
  • 67
  • 68
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Tar András: „Belecsöppentem, megtanultam, tapasztalom, csinálom”
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?
Pellek Krisztián: „Szerintem én még sokáig itt leszek”

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!