A hazai piac ismertebb közösségimédia-szakértőjét, Forgács Mariannt a hazai social media használatáról és a váratlan szakmai helyzetek kezeléséről is kérdeztük.
Continue readingMivé lettek a csodák, melyek az e-kereskedelem forradalmát ígérték?
Tíz év után Armando Roggio fellapozta korábbí ígéretgyűjteményét, és önkritikusan megállapította, hogy a 2014-ben az e-kereskedelmi világot is megváltani készülő csodák közül bizony, nem sokból lett tényleg csoda. A valóság rácáfolt a várakozásokra.
Continue reading„Magyar törni digitalizáció” – de miért? (Digiméter 12. rész)
A tudás elvileg adott, mégis lemaradásban vagyunk a digitalizációt illetően. Mi hibádzik, mi az oka ennek? Erről szól a Digiméter tizenkettedik, a magyar sajátosságokról szóló része.
Continue readingSzezonális buzzword vagy tényleg forradalom az AI-invázió?
A mélytanulást alkalmazó algoritmikus eszközök számos piaci aspektusával foglalkoztunk már, de az e-kereskedőkben joggal merül fel a kétely is. Tegyük fel a kérdést most úgy, hogy: „Hosszú távon milyen hatással lehetnek ezek az eszközök civilizációnk alapjait képező morális alapokra?”
Continue readingÍgy készülj idén a karácsonyi rohamra: CX, webhosting és logisztika
Ahhoz, hogy a karácsonyi szezon igazán jól sikerüljön, alapos felkészülésre van szükség, mivel ilyenkor az üzletünk kemény próbatételnek van kitéve. Ehhez adunk most néhány tippet.
Continue readingA jó neuromarketing rájátszik az örömszerzésre
A neuromarketing hívei hajlamosak egyfajta művészetnek vagy tudománynak látni ezt a szakterületet, mivel úgy vélik, hogy a segítségével beleláthatnak az emberek fejébe. Most hoztunk néhány példát, amit kipróbálva mindenki pro és kontra eljuthat az egyetértésig – vagy a cáfolatig.
Continue readingA könyvkiadás nem „lehetetlen küldetés” a dropshipping modellel
A „just in time” elv alapján működő dropshipping modell a könyvkiadásban is lehetővé teszi az egyéneknek és a kisvállalkozásoknak, hogy rugalmasan reagáljanak a piaci igényekre. Mutatjuk: hogyan!
Continue readingSzakértők vs. szakirodalom (Digiméter 11. rész)
Vajon miben tér el egymástól a szakértők véleménye és a szakirodalom, ha a vállalati digitalizációt gátló és serkentő tényezőkről van szó idehaza? Erről szól a Digiméter aktuális része.
Continue reading“Az elmúlt 15 év megtanított rá, hogy a kudarcokon ne agyaljak”
Az ételérzékenységgel küzdők, de a tudatos étrend kialakításához támpontokat keresők is remek alapot találnak Ipsits Anitánál. A Szafi Product társtulajdonosát és ügyvezetőjét a motivációiról, de a kudarcairól is kérdeztük.
Continue readingHogyan növelhető a rendelések száma a neuromarketing segítségével?
A átkattintások és az organikus forgalom növelés, illetve a vásárlói folyamat rövidítés és a konverziós arány növelés után a neuromarketingben rejlő lehetőségekről szóló sorozatunkban a tudatos döntéshozási stratégiákat és ezek SEO-ban kiaknázható előnyeit mutatjuk be.
Continue reading








