Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

“Több van a közösségi médiakampányokban, mint azt sokan gondolták” 

A hazai piac ismertebb közösségimédia-szakértőjét, Forgács Mariannt a hazai social media használatáról és a váratlan szakmai helyzetek kezeléséről is kérdeztük.

Continue reading
#WomanPower algoritmus címlap interjú koronavírus közösségi média ügyfélkapcsolat ügyfélszerzés webáruház

Mivé lettek a csodák, melyek az e-kereskedelem forradalmát ígérték?

csodák az e-kereskedelemben

Tíz év után Armando Roggio fellapozta korábbí ígéretgyűjteményét, és önkritikusan megállapította, hogy a 2014-ben az e-kereskedelmi világot is megváltani készülő csodák közül bizony, nem sokból lett tényleg csoda. A valóság rácáfolt a várakozásokra.

Continue reading
#piacvadász 3D címlap kiterjesztett valóság kriptovaluta

„Magyar törni digitalizáció” – de miért? (Digiméter 12. rész)

A tudás elvileg adott, mégis lemaradásban vagyunk a digitalizációt illetően. Mi hibádzik, mi az oka ennek? Erről szól a Digiméter tizenkettedik, a magyar sajátosságokról szóló része.

Continue reading
#Digiméter23 címlap Corvinus digiméter digitalizáció KKV

Szezonális buzzword vagy tényleg forradalom az AI-invázió?

A mélytanulást alkalmazó algoritmikus eszközök számos piaci aspektusával foglalkoztunk már, de az e-kereskedőkben joggal merül fel a kétely is. Tegyük fel a kérdést most úgy, hogy: „Hosszú távon milyen hatással lehetnek ezek az eszközök civilizációnk alapjait képező morális alapokra?”

Continue reading
ai ChatGPT címlap Gartner Google LLM mesterséges intelligencia

Így készülj idén a karácsonyi rohamra: CX, webhosting és logisztika

karácsonyi készülődés

Ahhoz, hogy a karácsonyi szezon igazán jól sikerüljön, alapos felkészülésre van szükség, mivel ilyenkor az üzletünk kemény próbatételnek van kitéve. Ehhez adunk most néhány tippet.

Continue reading
B2B címlap kampány karácsony kollekció Logisztika

A jó neuromarketing rájátszik az örömszerzésre

A neuromarketing hívei hajlamosak egyfajta művészetnek vagy tudománynak látni ezt a szakterületet, mivel úgy vélik, hogy a segítségével beleláthatnak az emberek fejébe. Most hoztunk néhány példát, amit kipróbálva mindenki pro és kontra eljuthat az egyetértésig – vagy a cáfolatig.

Continue reading
#neuromarketing címlap eladási környezet neuromarketing pszichológia vásárlói magatartás véleményezés

A könyvkiadás nem „lehetetlen küldetés” a dropshipping modellel

A „just in time” elv alapján működő dropshipping modell a könyvkiadásban is lehetővé teszi az egyéneknek és a kisvállalkozásoknak, hogy rugalmasan reagáljanak a piaci igényekre. Mutatjuk: hogyan!

Continue reading
címlap dropshipping készletezés könyv könyvkiadás

Szakértők vs. szakirodalom (Digiméter 11. rész)

Vajon miben tér el egymástól a szakértők véleménye és a szakirodalom, ha a vállalati digitalizációt gátló és serkentő tényezőkről van szó idehaza? Erről szól a Digiméter aktuális része.

Continue reading
#Digiméter23 címlap Corvinus digiméter digitalizáció KKV

“Az elmúlt 15 év megtanított rá, hogy a kudarcokon ne agyaljak”

Az ételérzékenységgel küzdők, de a tudatos étrend kialakításához támpontokat keresők is remek alapot találnak Ipsits Anitánál. A Szafi Product társtulajdonosát és ügyvezetőjét  a motivációiról, de a kudarcairól is kérdeztük.

Continue reading
#WomanPower címlap GVH interjú webáruház

Hogyan növelhető a rendelések száma a neuromarketing segítségével?

A átkattintások és az organikus forgalom növelés, illetve a vásárlói folyamat rövidítés és a konverziós arány növelés után a neuromarketingben rejlő lehetőségekről szóló sorozatunkban a tudatos döntéshozási stratégiákat és ezek SEO-ban kiaknázható előnyeit mutatjuk be.

Continue reading
#neuromarketing címlap e-kereskedelem kollekció látogatók neuromarketing SEO vásárló
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 55
  • 56
  • 57
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Tar András: „Belecsöppentem, megtanultam, tapasztalom, csinálom”
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?
Pellek Krisztián: „Szerintem én még sokáig itt leszek”

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!