A friss piactéri rangsorokból kiderül, hogy a leginkább szubjektív benyomások döntenek arról, kinek melyik piactér a legjobb. Az biztos, hogy a B2B-szolgáltatók már őrült nagy versenyben igyekeznek a lehető legtöbbet, a lehető legegyszerűbben kínálni ügyfeleiknek.
Continue readingHol tart Európa és hogy állunk mi?
Az online vásárlói attitűdökkel és a B2C e-kereskedelmi értékesítésekkel kapcsolatos legfőbb adatokat és trendeket is összefoglaló European Ecommerce Report 2023 szerint Magyarországon az internetes vásárlók részaránya csökkenni fog.
Continue readingÍgérik, azt is elárulják, hogy milyen a jó online cégvezető
Jön a nagy Webshop Konferencia! Október közepén Budapest egyik nagyáruházában többdimenziós online szakmai frissülést és fejlődési útmutatást ígér egy nagyszabású rendezvény. Az idei Év Webshopja Verseny győztesét is kihirdetik.
Continue readingBőgel György: Ideje felébredni!
A magyar online piac nyitott, egyre-másra jelennek meg a külföldi tulajdonú cégek. A hazai e-kereskedelmi vállalkozások a saját bőrükön érzik, hogy az eddigi hozzáállásukon változtatni kell. A miértekről és a hogyanokról is kérdeztük az Ecommerce Hungary Egyesület elnökét.
Continue readingBúsképű a hazai e-kereskedelem, de még idén jöhet a változás
Infláció alatti féléves forgalombővülés, de a második félévben már reményt keltően emelkedő rendelési frekvencia jellemzi a hazai online kereskedelmet. Stagnáló belföldi piacról ír a friss GKID jelentés.
Continue readingMi hat még a sikeres vállalati digitalizációra? (Digiméter 13. rész)
A spontán tényezőkön – cégvezető, folyamat, szervezet, szakemberek, tudás, tőke, környezet és technológia – és a szakirodalomban azonosítottakon túl további öt dolog van hatással van egy vállalat digitalizációjára. Erről szól a Digiméter friss, 13. része.
Continue readingTöviski Gábor
Töviski Gábor, Közgazdász, a Morselli Employer Branding Ügynökség társalapítója és ügyvezetője.
Continue readingMezei Georgina
Mezei Georgina, Kommunikációs szakember, a Morselli Employer Branding Ügynökség társalapítója és ügyvezetője.
Continue readingTippek az Instagram Reels algoritmusának megszelídítésére
Az e-kereskedőknek képesnek kell lenniük meglovagolni azokat algoritmusokat, amelyekkel promotálhatják portékáikat. Az egyik ilyen megszelídítendő algoritmus az Instagram Reels hátterében működik.
Continue readingÍgy készülj idén a karácsonyi rohamra: arculat, marketing, mérés
Mikulás sapka a logódon? Karácsonyi promóvideó a TikTokon? Az év végi ünnepek közeledtével, ilyenkor semmitől se rettenj vissza a vásárlók figyelmének megragadásáért! Íme néhány tipp a karácsonyi szezonkezdéshez!
Continue reading








