Az idei nyári szezon egyik legnagyobb figyelmet generáló bejelentése Várkonyi Balázshoz kötődik. Az eMAG-ból való kiszállásról, és a Vatera illetve a Jófogás további sorsáról is kérdeztük az Extreme Digital egykori társalapítóját.
Continue readingMarketingpszichológia a gyakorlatban: öt egyszerű tipp kisvállalkozóknak
Egy kkv mindennapjait az ügyfelekkel való állandó kapcsolattartás, a bürokráciának való örökös megfelelés, a digitális transzformáció, és az online térben való minél intenzívebb megjelenés ügyes-bajos beállításai teszik ki. Plusz a jól értelmezett marketingpszichológia alkalmazása.
Continue readingGigantikus feladat az e-kereskedelem környezetbaráttá tétele
Aki azt gondolta, hogy a kereskedelem kevésbé szennyezi a környezetet, amikor az emberek otthonról vásárolnak, hiszen például nem autóznak el az áruházakba, az elég nagyot tévedett.
Continue readingAz Év Webshopja 2023: megvannak a nyertesek!
Több mint ezer nevező vállalkozás, négy külön és egy összesített kategóriában összesen 16 díjazott és nagyon-nagyon sok résztvevő: ez volt Az Év Webshopja 2023 verseny. A Leziteronline.hu, az emlekvilag.hu, az 1gykert.hu és a cosori.hu lehet a legboldogabb.
Continue readingEldőlt, kiket segít a szövetség a külföldi terjeszkedésben
A DKSZ mentorprogramjára 55 magyarországi e-kereskedő cég jelentkezett, közülük hármat – egy logiszikai, egy termék-, illetve egy szolgáltatásforgalmazó vállalkozást – választottak ki arra, hogy a külföldi terjeszkedésüket a gyakorlatban is előkészítsék és támogassák.
Continue reading“Az igazán félelmetes az volt, amikor élőben álltam ki 600 ember elé”
A nehéz pillanatokban mindig emlékeztettem magamat, hogy lényegében a szabadságért dolgozom – mondta Magyarország első, hormonmentes fogamzásgátlási eszközökre specializálódott webáruházát alapító Cserháti-Herold Janka. A Hormonmentes.hu egyáltalán nem tabudöntögetőnek indult.
Continue readingA skyscraper technika: linképítés, tartalomstratégia és forgalomnövelés egyben
A felhőkarcoló technika sikeres alkalmazása persze időbe telik és erőfeszítést igényel, de egy bizonyítottan működő és kézzelfogható stratégia, amely komoly eredményeket hozhat a weboldalad számára.
Continue readingA Service Design a válasz a “miértekre”
Az idei előadók között a service designereken és a szolgáltatók képviselőin kívül számos cégvezető is megosztotta tapasztalatait, és az e-kereskedelem területéről olyan szakemberek szerepeltek, mint Petheő Gergely, az IKEA program menedzsere, vagy Császár-Bíró Lilla, a Decathlon loyalty leadere.
Continue readingTrans-Sped ZERO – valós megoldás e-kereskedőknek
A Trans-Sped ZERO csomagolásmentes szolgáltatás nem csupán a Földünk védelméért tesz sokat, de a webáruházak számára is jelentős anyagi és időbeli megtakarítást garantál. A ZERO ugyanis nem csupán egy hatékony szolgáltatás, hanem egy olyan stratégiai partnerség, amely új szintre emeli azt, amit eddig a kiszállításról gondoltunk.
Continue readingSikeres digitalizáció: a Digiméter tanulságai (14. rész)
Befejeződik a Digiméter sikeres digitalizációról szóló cikksorozata, ez a tizennegyedik, egyben utolsó rész a legfontosabb tanulságokkal.
Continue reading








