Az elmúlt időszakban számos olyan változást és kihívást okozó helyzettel szembesültek a kereskedők, amely még inkább egyértelművé tette, hogy miért nélkülözhetetlen hazai e-kereskedőként egységes élményt nyújtó, ún. omnichannel stratégiában gondolkodni. Bőgel György Dobozi Balázzsal, az Alinda webáruház kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.
Continue readingMár nem csupán álom a vásárlás élményként megvalósítása
Régóta beszélnek a marketingesek arról, hogy a jövő az olyan vásárlásé, amely nem csupán kiszolgálja a vevő igényeit, hanem olyan élményt is nyújt, ami újabb vásárlásra, az új tapasztalatot kínáló webáruház rendszeres felkeresésére ösztönzi a fogyasztókat.
Continue reading„Valós kérdésre adunk valódi választ”
Egy év alatt a hatszorosára bővült a Boxy fulfillment partnerállománya, amivel a költséghatékonyabb, kiszervezett, robotizált raktárlogisztikai megoldásokat preferáló vállalkozás a legnagyobb növekedést produkálta a rendelésteljesítési piacon. Táncsics Andrást, a Boxy Logisztikai Zrt. vezérigazgatóját kérdeztük a szektor előtt álló kihívásokról.
Continue readingFelhő vagy helyi szakértelem? A hosting jelene és jövője
Hol tart ma a webhosting, mik az aktuális kihívások, trendek, és van-e létjogosultsága egy “hagyományos” hosting cégnek a hatalmas felhőszolgáltatók mellett? Nabil Atiyeh, a RackForest vezetője segítségével kerestük a válaszokat ezekre a kérdésekre.
Continue readingMilyen AI Reel-generátort érdemes most használni?
Megnéztük és kipróbáltuk, milyen AI-alapú innovatív eszközökkel javíthatod a Reels tartalmaid minőségét, és azt is, melyek azok a legjobb mesterséges intelligencia alapú Reel-generátorok amelyekkel 2024-ben is tarolhatsz az Instagramon.
Continue readingKeményebb hangnemre váltott az érdekvédelmi szervezet a posta ügyben
A kötelező postai (MPL) szállítás ügyében néhány újabb értelmezési tétel is tisztázódott, de azért még mindig nem teljesen világos, hogy mi – miért történik és kire – hogy vonatkoztatható. Összefoglaltuk, amit a Magyar Posta szolgáltatásának kötelező igénybe vételével kapcsolatban tudni kell és lehet.
Continue readingA robotok nem vehetik el az Instacart alkalmazottak munkáját
Hiába, hogy a raktározás minden területén egyre szélesebb körben volna alkalmazható az automatizálás. Az Instacart vezérigazgatója szerint ez az irány nem feltétlenül az üdvös út számukra, mivel szerinte ez le is lassíthatja majd a kiszállításokat.
Continue readingKevesebb mint tíz év alatt négyszeresére bővül az e-kereskedelem logisztikai bázisa
Együtt bővül az elektronikus kereskedelem és a kiszolgálásával foglalkozó logisztikai piac (e-logistics), a növekedés részben a B2B és B2C ügyletek felpörgéséből, részben a szállítás egyre gyorsabb tempójából fakad.
Continue readingMi lesz most, hogy a webshopokat az MPL használatára kötelezik?
Eddig az volt a kérdés, hogy tényleg kötelezhetők-e arra a webáruházak arra, hogy igénybe vegyék a Magyar Postát mint kiszállítási opciót? Noha a válasz igen, és az is világos, hogy a posta jobb helyzetbe hozása a mögöttes szándék, a jogalkotó sok kérdést továbbra sem tisztázott. Az MPL közleménye után sem mondható, hogy érthetővé vált a március végével érkező változás.
Continue readingAz e-mail marketing nem halott, ezek a friss trendek
A fejlettségünket leíró paraméterek alapján a külső szemlélő arra számítana a legkevésbé, hogy az e-mail marketing nálunk nem éli ilyen mértékű reneszánszát. Pedig minden, ami a saját honlapon és hírlevélküldő rendszeren kívül esik, az bizony jó eséllyel albérletnek számít…
Continue reading








