A Growww Digital kíváncsi volt, hogy fennállása óta, 2013-tól mekkorát lépett előre a hazai online kereskedelem, ezért egy infografikában foglalta össze a legérdekesebb adatokat.
Continue readingWebáruházi adatok a gyakorlatban – így fordítható az adatmérnök tudása a vállalkozás javára
Megpóbálom bemutatni a leggyakoribb fogalmakat, amikkel adattranszformáció, adattárolás stb. témák olvasása közben találkozhatunk. És azt is, hogy egy adatmérnök ezeket miként fordíthatja egy-egy vállalkozás javára.
Continue readingProfesszionális AI integráció – használható tanácsok kkv-knak
Kétségtelen, hogy a mesterséges intelligencia (AI vagy MI) robbanásszerű fejlődése alapjaiban rengeti meg a 21. század üzleti életét. De aktuálisan mi az, amit egy kkv méretű cégnek ebből be kell, be érdemes egyáltalán építenie a mindennapi működésébe?
Continue readingHogyan vágj bele az MI használatába? – Azonnal bevezethető, olcsó megoldások kkv-knak
Hogyan alkalmazhatják a hazai, átlagos fejlettséggel bíró vállalatok már most is a mesterséges intelligenciát? Az alábbiakban négyféle MI használati módot mutatunk be röviden.
Continue readingMiért elengedhetetlen, hogy weboldalad mobilbarát legyen?
A mobilbarát weboldalak elengedhetetlenek ahhoz, hogy a különféle honlapok, webshopok hatékonyan és eredményesen szolgálhassák ki látogatóikat, ügyfeleiket. A miértek mellett a hogyanok váltak a leginkább hangsúlyossá ebben a kérdésben.
Continue readingFizetett kampányok helyett a közösségépítés sikere – az Intenset története
Nem a hagyományos úton indult el az online értékesítéssel az edzéshez és fogyáshoz ajánlott táplálékkiegészítőket forgalmazó Intenset. Mégis jelentős szereplője lett a hazai piacnak. A cég egyik alapítóját és tulajdonosát, Zoikasz Nesztoraszt a közösségépítésről is kérdeztük.
Continue readingFenntarthatatlannak tűnő csúcsra ért fel az e-kereskedelem új sztárplatformja
Függővé tette a fogyasztókat extraolcsó, extragyors vásárlási modelljével az elektronikus kereskedelem új kínai sztár platformja, a Pinduoduo. A harmadik negyedévben 94 százalékos növekedést produkáló cég jövőjével kapcsolatban a szakértők máris kételkedő hangnemre váltottak. Senki sem hisz abban, hogy ez a diadalmenet sokáig fenntartható.
Continue readingMeglepően egyszerű a kiút a sok karácsonyi marketingtanács dzsungeléből
Az online marketinggel foglalkozó tanácsadók egyik szokása, hogy karácsony előtt pontokba foglalt reklámötletekkel bombázzák az e-kerekedőket. Jó marketingtanácsból is megárt azonban a sok! Mutatjuk, hogyan érdemes köztük rendet vágni!
Continue readingÍme a gyors és hasznos SEO optimalizálás, hogy jobb lehess az átlagnál
Bár tudjuk, hogy a SEO nem sprint – az optimalizálás sokkal inkább egy maraton, már ami a befektetett munka megtérülését illeti -, ettől még nem kell lemondanunk a rövidtávú eredményekről sem. Az alábbiakban három olyan, azonnal a gyakorlatba ültethető tippet mutatunk, amelyek a szokásosnál gyorsabb sikert eredményeznek.
Continue readingKarácsony: az 50 ezer forintos ajándék azért idén is ritka lesz
Karácsonykor mindenből sok fogy, de a legtöbbet mégis játékkonzolra, kávéfőzőre, televízióra, mobiltelefonra, elektromos járműre és porszívóra költünk. De a házasságkötés és a gyermekáldás bejelentése is kiugróan magas, amikor így, év végén összegyűlik a család.
Continue reading