A 2017-re 2 milliárd forintot meghaladó forgalmú JátékNet.hu Webáruház egyik alapítója.
Continue readingNe tippelj: az A/B tesztelés tényeket ad a kezedbe
A legtöbb esetben a megérzéseink vagy tapasztalataink alapján tippeljük meg, hogy mi lesz a hatás, azonban tudatosan fejleszteni csak mérések és eredmények alapján lehet.
Continue readingHelló Kosárérték!
Minden jel arra mutat, hogy az e-commerce piac erősödése megállíthatatlan, ezért úgy éreztük, épp itt az ideje indítani egy e-kereskedelemmel foglalkozó magazint.
Continue readingÉlelmiszerboltokat vagy ellátási láncot vett az Amazon 14 milliárdért?
Bombaként robbant a hír, hogy az Amazon csaknem 14 milliárd dollárért megvásárolja az amerikai Whole Foods bioélelmiszer-üzletláncot.
Continue readingEurópai e-kereskedelem: 602 milliárd euró 2017-ben
Az e-kereskedelem Európában folyamatos növekedést mutat, ezt főként a déli és keleti országokban tapasztalható rohamos bővülésnek köszönheti.
Continue readingDunder Krisztián
Digitális üzletfejlesztéssel foglalkozó szakember, az online növekedést támogató Growww Digital társalapítója és ügyvezetője.
Continue reading23 üzleti eszköz Instagramhoz
Még nem hirdetsz az Instagramon? A legjobb képmegosztó már nemcsak a fiatalokat, hanem a legfontosabb kereskedelmi célcsoportokat is eléri. Ismerj meg 23 hasznos eszközt, amivel saját üzleti sikered szolgálatába állíthatod az Instát.
Continue readingSzabó László
A 2013-ban alapított Growww Digital digitálismarketing-ügynökség társalapítója, szakmai vezetője.
Continue readingSchmidt Zoltán
A Growww Digital közösségimédia- és márkakommunikáció divíziójának Senior Account Managere, a Kosárérték e-kereskedelmi magazin korábbi főszerkesztője.
Continue readingKeresztúri Gergely
A Tartalomgyár alapítója, az elmúlt 20+ évben több digitális ügynökség és ügynökségi szolgáltatás-portfolió felépítője.
Continue reading