Online eladásösztönző technikák az offline értékesítésben

digitális

A Kosárértéken is számos alkalommal foglalkoztunk már a többcsatornás értékesítés fontosságával. Az alábbiakban összeszedtünk néhány tippet, hogy a keresőoptimalizálás, a felhasználói élmény és a site struktúra megváltoztatásával, hogyan növelhetjük a digitális térből a hagyományos értékesítési csatornáink hatékonyságát.

Continue reading

Kínai csomagok a magyar piacon: hatások és kihívások a logisztikában

Az elmúlt évben robbanásszerűen megnövekedett a Kínából érkező csomagok száma Magyarországon. Az online kereskedelem terjedése – különösen az olyan platformok révén, mint az AliExpress, a Shein, vagy a Temu – új dimenziókat nyitott a magyar fogyasztók számára. A kínai árudömping nemcsak a kereskedelem struktúráját változtatta meg, hanem jelentős hatást gyakorolt a logisztikai szektorra is. Különösen az olyan kiscsomagszállítással foglalkozó vállalatokra, mint a DPD Hungary.

Continue reading

Mik az előfizetéses üzleti modell titkai?

Az előfizetéses üzleti modell úgy tűnik, hatékonyan teljesíti az igényt: olyan szolgáltatásokat kínál, melyek tökéletesen próbálják kielégíteni ügyfelek különböző elvárásait. Ilyen modellekre szinte minden iparágban van már néhány jó példa, az étkezéstől a streaming szolgáltatásokig. Nem tagadható ugyanakkor az sem, hogy a vállalatok folyamatosan kísérleteznek új módszerekkel az ügyfélszerzés és a megtartás növelése érdekében.

Continue reading

Még egyszer az AI Summitról: Ha nem csak beszélni szeretnél az MI-ről

e-kereskedelem

Szeptember 9-10-én rendezték a Városligetben az idei AI Summitot, amin saját szekciót kapott az e-kereskedelem. Az előadók és kerekasztal résztvevők – oly sok hasonló rendezvénnyel ellentétben – nem csak általában beszéltek a mesterséges intelligencia jelentette üzleti kihívásokról és lehetőségekről, hanem saját alkalmazási tapasztalataikat is megosztották. Aki lemaradt volna: összeszedtük a legfontosabbakat az elhangzottakból.

Continue reading

Van már olyan út, amin a palackok törés nélkül célba érnek

Mi a megoldás, ha egy kis cég a karácsonyi, partneri köszöntést néhány palack borral, itallal szeretné megoldani? A DPD Wine Logistics éppen erről szól! A csomaglogisztikai cég fejlesztése a törés, sérülés és rázkódásmentesség kulcsszavaira épült, és a tesztek a várakozásokat hiánytalanul visszaigazolták.

Continue reading