Ha B2B webáruházat üzemeltetünk, sok bevált módszert átemelhetünk a B2C kereskedők gyakorlatából, de van amiben kifejezetten érdemes eltérni tőlük. Néhány példa és gyakorlati tipp az eredményes viszonteladói webáruházak kialakításához.
Continue readingGDPR: már 14 adatvédelmi incidenst jelentettek be az adatvédelmi hatóságnak
Az elmúlt nem egészen két hét alatt már tizennégy adatvédelmi incidensről érkezett hivatalos jelzés a hatóság részére – jelentette be Péterfalvi Attila, a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elnöke.
Continue readingGyalogos futárral terjesztené el az expressz kiszállítást egy budapesti cég
A most indult futárszolgálat újszerű megközelítéssel igyekszik az aznapi kiszállítást népszerűsíteni, és elterjedtebbé tenni: a cég futárai gyalog, tömegközlekedéssel szállítják a csomagokat Budapest közigazgatási határán belül.
Continue reading9 tipp, hogyan kommunikáld az átmeneti készlethiányt
Nem szégyen, ha webáruházunk időnként kifogy egy árucikkből, az viszont nagyon nem mindegy, hogy ezt hogyan kommunikáljuk.
Continue readingA GDPR az ügyfélszolgálatok működését is felforgathatja
GDPR. Vajon hány olyan cég van, aki elgondolkodott azon, hogy telefonos ügyfélszolgálata megfelel-e ennek az előírásnak?
Continue readingA Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban
A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a BHPgumi, harmadik pedig a BENU Gyógyszertár webshop lett. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Media Markt lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán Decathlon végzett.
Continue reading545 mrd Ft: tíz év alatt tízszeresére nőtt a magyar e-kiskereskedelem
545 milliárd forint: ennyi volt 2017-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma. Ezzel először szárnyalta túl az 500 milliárd forintos lélektani határt, és nőtt 10 év alatt 46 milliárd forintról 545 milliárd forintra, több mint tízszeresére a hazai internetes kiskereskedelem.
Continue readingAz amerikai kereskedőknél még gyerekcipőben jár a perszonalizáció
Sokkal egyszerűbb az interneten egyedi kiszolgálást nyújtani a vevőnek: az offline boltok még küzdenek ezzel a problémával.
Continue readingFontos kérdések egy email automatizációs rendszer kiválasztásakor
A korszerű és hatékony email kampányokban a siker kulcsa a perszonalizáció, vagyis hogy az adott ügyfélnek releváns tartalmat adjunk. Az alábbi szempontok segítenek a célnak megfelelő és hosszú távon is hatékonyan üzemeltethető rendszer kiválasztásában.
Continue readingShopify: ősztől több pénznemben is lehet fizetni
Fejlesztések érkeznek a Shopify szolgáltatásába, melyeknek köszönhetően egy kereskedő akár percek alatt kiléphet a nemzetközi piacra.
Continue reading