Az Alipay 2018-ban 20 európai országra terjeszti ki a működését. „Elhozzuk a kínai vásárlóerőt az európai kereskedőkhöz” – nyilatkozta a régió vezetője.
Continue readingMészáros Gábor
Az Extreme Digital customer experience vezetője.
Continue readingÍgy dolgozik egy magyar customer experience manager
Mindig javíthatunk a vásárlói élményen, ám ez a munka sokkal hatékonyabb lesz, ha a területnek kinevezett felelőse van.
Continue readingJönnek a fizetős Facebook csoportok – de mire lesznek jók?
A fizetős csoportok egyelőre kísérleti jelleggel működnek és jellemzően exkluzív tartalmakat, illetve tanácsadást nyújtanak.
Continue reading6 tipp webáruházaknak egy igazán jó bemutatkozó oldal összeállításához
Számos weblapon találunk bemutatkozó oldalt. Érdemes-e ilyet készíteni egy webáruház esetében, és ha igen, mi legyen rajta?
Continue readingA drónos házhoz szállítás nem fikció többé
Akár tetszik, akár nem, a drónos kiszállítás az életünk részévé fog válni – mert reális és gyors alternatíva, továbbá üzletileg is megéri.
Continue readingMegkezdődött a 2018-as Nagy Webáruház Felmérés
A Nagy Webáruház Felmérés célja, hogy a piaci szereplők valós képet kapjanak a hazai e-kereskedelemről, és hogy milyen változások történtek az előző évekhez képest
Continue reading72 órás kézbesítést ígér, európai központot nyit az Alibaba
Megrendeljük az árut az Alibabán, és 3 napon belül odaér hozzánk, bárhol is tartózkodjunk a bolygón – legalábbis ez az ázsiai kereskedelmi óriás legújabb terve.
Continue readingA kiterjesztett valóság a kereskedelemben is nagy lehetőségeket tartogat
A kereskedelemben is egyre több helyen és formában jelentkezik az AR: összegyűjtöttünk néhány érdekes gyakorlati példát.
Continue reading5 tipp a kifutott termékek kezelésére
Nem árt felkészülni rá, mit fogunk tenni, ha egy termék soha többé nem lesz elérhető a webáruházunkban. Íme néhány gyakorlati tanács.
Continue reading