A kötelező elektronikus fizetés biztosításáról szóló új törvényi előírásoknak többféle technikai megoldással is meg lehet felelni.
Continue readingHarcba indul a YouTube a kereskedők kegyeiért
A nagy videós platformok közül utolsóként úgy tűnik, végre a YouTube-ra is megérkeznek a megvásárolható termékajánlatokat tartalmazó videók.
Continue readingMagyar csapat szervezi Közép-Európa első CX konferenciáját
Mi az az ügyfélélmény, miképp lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Többek között erről szól az ExperienceCon konferencia, melyet március 11-én tartanak online.
Continue reading2021: vizsgázik az e-kereskedelem
Az e-kereskedők többnyire előnyt kovácsoltak a vírushelyzetből, azonban, akik nem alkalmazkodtak időben a fogyasztói és keresleti változásokhoz, azok idén óriási lemaradásokkal indulnak.
Continue readingVan kapcsolat a koronavírus, a domainek és a webshopok között?
A koronavírus-járvány hatására sokan felismerték, hogy egyetlen esélyük a fennmaradásra az, ha megpróbálnak áttérni online jelenlétre.
Continue readingKereskedőknek szánt funkciókkal bővül a Google Cloud
Termékajánló rendszert és személyre szabható vásárlási élményt segítő arzenált kapnak kézhez a Google Cloud Platform felhasználói a jövőben.
Continue readingVáltozások az Amazonnál: Jeff Bezos a csúcson hagyja abba
Visszavonul a cégvezetéstől a legutóbbi üzleti negyedévét történelmi nyereséggel záró Amazon alapító-tulajdonosa, Jeff Bezos.
Continue readingReform az e-kereskedelmi szövetségben: átalakul az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary első Reformtaggyűlésén a tagság egyhangúlag elfogadta az új Alapszabályt, ezáltal megnyílt az út a Szövetség átalakulása és a hatékony érdekképviselet előtt.
Continue readingMessze várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban
Megjelent a GLAMI divatkereső Fashion (Re)search piackutatási projektjének legfrissebb jelentése a magyar online divatkereskedelem aktuális állapotáról.
Continue readingÁzsia után a nyugati e-kereskedők is live streammel erősítenek
A live streamből történő direkt értékesítés gyakorlata eredetileg Kínából indult, de mára már a nyugati kereskedőket is elérte.
Continue reading








