Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

POS terminál, QR kód vagy mobiltelefonos kártyaelfogadás: melyiket válasszam?

A kötelező elektronikus fizetés biztosításáról szóló új törvényi előírásoknak többféle technikai megoldással is meg lehet felelni.

Continue reading
címlap QR kód SumUp

Harcba indul a YouTube a kereskedők kegyeiért

Harcba indul a YouTube a kereskedők kegyeiért

A nagy videós platformok közül utolsóként úgy tűnik, végre a YouTube-ra is megérkeznek a megvásárolható termékajánlatokat tartalmazó videók.

Continue reading
címlap Google termékajánlatok YouTube

Magyar csapat szervezi Közép-Európa első CX konferenciáját

Magyar csapat szervezi Közép-Európa első CX konferenciáját

Mi az az ügyfélélmény, miképp lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Többek között erről szól az ExperienceCon konferencia, melyet március 11-én tartanak online.

Continue reading
címlap CX konferencia Ügyfélélmény

2021: vizsgázik az e-kereskedelem

Loginet: ezek a szektorok bővülhetnek még az e-kereskedelemben

Az e-kereskedők többnyire előnyt kovácsoltak a vírushelyzetből, azonban, akik nem alkalmazkodtak időben a fogyasztói és keresleti változásokhoz, azok idén óriási lemaradásokkal indulnak.

Continue reading
címlap kutatás Loginet Systems Kft. Reacty Digital

Van kapcsolat a koronavírus, a domainek és a webshopok között?

GKID - Árukereső.hu: jelentősen lassult az e-kereskedelem 2022-ben

A koronavírus-járvány hatására sokan felismerték, hogy egyetlen esélyük a fennmaradásra az, ha megpróbálnak áttérni online jelenlétre.

Continue reading
címlap domain regisztráció koronavírus

Kereskedőknek szánt funkciókkal bővül a Google Cloud

Kereskedőknek szánt funkciókkal bővül a Google Cloud

Termékajánló rendszert és személyre szabható vásárlási élményt segítő arzenált kapnak kézhez a Google Cloud Platform felhasználói a jövőben.

Continue reading
ai címlap mesterséges intelligencia

Változások az Amazonnál: Jeff Bezos a csúcson hagyja abba

Változások az Amazonnál: Jeff Bezos a csúcson hagyja abba

Visszavonul a cégvezetéstől a legutóbbi üzleti negyedévét történelmi nyereséggel záró Amazon alapító-tulajdonosa, Jeff Bezos.

Continue reading
Amazon címlap Jeff Bezos

Reform az e-kereskedelmi szövetségben: átalakul az Ecommerce Hungary

Ecommerce Hungary

Az Ecommerce Hungary első Reformtaggyűlésén a tagság egyhangúlag elfogadta az új Alapszabályt, ezáltal megnyílt az út a Szövetség átalakulása és a hatékony érdekképviselet előtt.

Continue reading
címlap Ecommerce Hungary

Messze várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban

A magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divatwebshopokban

Megjelent a GLAMI divatkereső Fashion (Re)search piackutatási projektjének legfrissebb jelentése a magyar online divatkereskedelem aktuális állapotáról.

Continue reading
2020 címlap divat Glami koronavírus

Ázsia után a nyugati e-kereskedők is live streammel erősítenek

Október elsejétől vége a Facebook Live Shopping szolgáltatásnak

A live streamből történő direkt értékesítés gyakorlata eredetileg Kínából indult, de mára már a nyugati kereskedőket is elérte.

Continue reading
címlap közvetlen értékesítés live stream TikTok
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 128
  • 129
  • 130
  • ...
  • 238
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Rábíznád a pénzedet egy robotra?
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Helyetted vásárolnak – Készülj fel az Agentic Commerce-re!

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!