Marketingesként azt szokás mondani, hogy nem terméket adunk el, hanem élményt, nem árut, hanem gondolatot és érzelmet.
Continue readingElözönlötték a kínai eladók az Amazon piacterét
Az Amazonra a januárban regisztráló új kereskedők 75 százaléka az ázsiai országból érkezett.
Continue readingNem hozta tűzbe a németeket az egynapos kiszállítás
Bár sok csomagszállító szolgáltató bevezette, a legtöbben idén be is fejezték az aznapi kiszállítást Németországban.
Continue readingUtat tör magának az e-kereskedelemben az Airbnb modell
Az Outer nevű, kerti bútorokat forgalmazó cég azért fizet korábbi vásárlóinak, hogy bemutatóteremként használják a kertjüket.
Continue readingKözösségi média és e-kereskedelem 2021-ben: TikTok, Twitter és LinkedIn
Talán elsőre úgy tűnik, a Facebook-csoporton kívül felesleges más közösségi médiában is kampányokat indítani, vagy direkt értékesíteni, de ez nem feltétlenül igaz.
Continue readingÉrkezik a kötelező ügyfél-azonosítás a Google Ads fiókokba is
Ahogyan a Facebook, a Google is kötelezően megköveteli majd a hirdetők személyazonosságának igazolását számos hirdetési kategóriánál.
Continue readingAz Alibaba államosításával is végződhet a kínai állam és Jack Ma viszálya
Előkerült végre Jack Ma, legalábbis egy állítólag január 20-án megjelent videofelvétel tanulsága szerint az extravagáns kínai milliárdos él.
Continue readingKözösségi média és e-kereskedelem 2021-ben: Facebook és Instagram
A közösségimédia-platformok a jelek szerint egyre nagyobb szeletet akarnak hasítani az e-kereskedelemből. Összeszedtük azokat az újításokat, amelyek valószínűleg meghatározzák majd a 2021-es év trendjeit.
Continue readingNyers számokból automatizált konverziónövelés
Hogyan hasznosíthatod jobban a vállalkozásod kereskedelmi adatait, és hogyan válhatnak a megismerhető piaci adatok gyors, biztonságos, sőt akár automatizált döntésekké, majd javuló konverziós mutatókká?
Continue readingAz Amazon babérjaira törhet a közeljövőben Shopify
A közel 15 éve indult Shopify mostanra a második legnagyobb e-kereskedelmi szereplővé vált az USA-ban, és az Amazon “láthatatlan riválisaként” világszinten is a legjelentősebb szereplők egyike lett.
Continue reading








