“Megreformáljuk a webshop szolgáltatást” – interjú Pfaff Andrással, a Stylehub alapítójával

“Megreformáljuk a webshop szolgáltatást” - interjú Pfaff Andrással, a Stylehub alapítójával

Új ecommerce platform szolgáltatás indult Magyarországon. A Stylehub egy olyan webshop rendszer, amely a piacvezető brandek által használt megoldásokat teszi hazai vállalkozások számára elérhetővé. Bár a platform új verziója csak a pár hete elérhető, a Stylehub webshopokkal már eddig is találkozhattunk. Az elmúlt években több mint 100 hazai márkának fejlesztettek webshopokat, most a felhalmozódott tudásból egy új self-service termék készült. A szolgáltatásról Pfaff Andrást, a Stylehub alapítóját kérdeztük.

Miben más a Stylehub?

Szerettünk volna egy olyan szolgáltatást létrehozni, mellyel a kereskedők könnyedén tudnak olyan webshopot indítani, amely megjelenésében, vásárlói élményében és szolgáltatásaiban is felveszi a versenyt a világmárkák online boltjaival – mindezt megfizethető áron.

A szolgáltatás új megközelítést vezet be az e-kereskedelmi megoldások piacára, hiszen aki eddig saját webshopot szeretett volna létrehozni, az vagy a nemzetközi rendszerek, vagy pedig az egyedi, magasabb költséggel járó fejlesztések között választott. A jól ismert piacvezető megoldásokkal ellentétben a Stylehub szakít azzal a hagyománnyal, hogy egy alap előfizetésen felül további fizetős pluginek telepítésével érhető el a teljes webshop funkcionalitás, ami nem kevés kutatómunkával és idővel jár.

A Stylehub egy all-in-one megoldás, így szinte minden szolgáltatást elérhetővé teszünk már a legkisebb előfizetési csomagban, legyen az többnyelvűség vagy promóciós eszköztár. Igyekszünk a lehető legjobb és legfontosabb funkciókkal támogatni a kereskedőinket – szeretnénk velük együtt növekedni.

Mennyire fontos a nemzetközi értékesítés?

Ma már minden lehetőség adott ahhoz, hogy valaki az egész világra kiterjessze az értékesítést, ez a kulcsa a hosszú távon is növekedni tudó vállalkozásnak. Minden kereskedőnket bátorítunk arra, hogy ne csak itthon értékesítsen. Ehhez minden funkciót elérhetővé tettünk a többnyelvű tartalom felvitele és kezelésétől kezdve, a nemzetközi pénznemekben történő fizetéseken át a helyi fizetési módok kezeléséig. A Stylehub webshopok esetében a hazai tartalom és árazás mellett valóban néhány kattintással létrehozható az angol, német, vagy bármely más nyelven írott tartalom és a hozzá tartozó pénznem.

A nemzetközi értékesítés sokak számára a nemzetközi adózással, vámokkal és bürokráciával járó fejfájást juttatja eszébe. Ennek zökkenőmentes kezeléséhez minden segítséget biztosít a Stylehub. Nemzetközi e-kereskedelmi adózásban jártas best-practice-ek alkalmazásával jött létre az a rendszer, mely könnyedén kezeli a különböző országokban regisztrált adószámokat, áfa- és vám kulcsokat, ráadásul a könyvelés számára is gyorsan feldolgozható kimutatásokat készíthetünk a segítségével.

Mi a hangsúlyosabb: a külcsín vagy a belbecs?

Pfaff-András-Stylehub

Nem akartunk választani a kettő között, hiszen a megjelenés nagyon fontos, ha egy látogatónak nem tetszik a webshop, vagy nem találja amit keres, esetleg nehézkes a vásárlás folyamata, az csökkenti a konverziós rátát. Ugyanakkor ha egy oldal lassan töltődik be, akár néhány másodperc késlekedés is oldal elhagyásához vezethet, ezért arra is sok energiát fordítottunk, hogy mi lapuljon a motorháztető alatt.

A gyors elérés érdekében a webshopok a Google Cloud szerverein futnak, illetve több olyan technikai megoldást is beépítettünk, mellyel SEO terén további előnyre tehet szert a kereskedő.

Saját webshop vagy marketplace?

Napjaink aktuális ecommerce kérdése, hogy hol tudja egy márka legkönnyebben elérni, kiszolgálni a vásárlóit: marketplace-en keresztül vagy saját online bolt indításával?

Azt tapasztalom, hogy a kis márkák esetében hosszú távon nem éri meg a nagy e-kereskedelmi platformokon megjelenni, hiszen óriási a verseny – az árverseny is – és a marketplace-ek jutaléka nagy teher a márkáknak. Emellett megfigyelhető például, hogy a nagy divatmárkák is kivonulnak ezekről a platformokról, és közvetlenül a vásárlóknak értékesítenek (Direct to Consumer). Itt a margin mellett nagyon fontos szempont a vásárlói élmény kézben tartása.

Kinek ajánlod a Stylehubot?

Nincs megkötés: a felület kezelése könnyen elsajátítható, számos automatizáció és integráció áll rendelkezésre, így kis- vagy induló márkák is könnyen létrehozhatják saját webshopjukat, ráadásul munkatársaink rendelkezésre állnak, és profi segítséget nyújtanak az indulásban, magyar nyelven. Ugyanakkor néhány nagy nemzetközi márka tetszését is elnyerte a Stylehub, akik a magyarországi és régiós forgalmazásra is a mi Enterprise megoldásunkat fogják használni.

Mik a következő célok?

Hazai szolgáltatóként szeretnénk a magyar márkákat kiszolgálni elsőként – ugyanakkor még a tavasszal nemzetközi terjeszkedésbe kezdünk, és kinyitjuk a Stylehubot az európai márkák számára is. Közben folyamatosan érkeznek az új funkciók, így mind a régi, mind pedig az új ügyfelek egyre fejlettebb szolgáltatást kapnak.

(Támogatott tartalom)

mm
Kosárérték

E-kereskedelmi magazin - hasznos információk kezdő, haladó és profi e-kereskedőknek.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!