Egy olyan újdonság jelent meg decemberben a LinkedIn vállalati oldalain, ami segíthet elkötelezett termékközösségek létrehozásában, minőségi leadek generálásában, vagyis végső soron az eladások növelésében.
Continue readingValóban eltűnt, vagy csak háttérbe vonult Jack Ma?
Az Alibaba alapítója, Jack Ma tavaly október óta nem jelent meg a nyilvánosság előtt, miután egy konferencián határozottan bírálta a kínai gazdaságpolitikát és bankrendszert.
Continue readingIntenzív terjeszkedésbe kezd a brit OnBuy.com
Az Egyesült Királyság egyik feltörekvő online piactere, az OnBuy.com több mint 140 további országra terjeszti ki szolgáltatásait 2023-ig.
Continue readingEgyre drágább a Google-ön hirdetni a COVID-19 miatt
A ppconline.hu kutatásában annak járt utána, hogy a pandémia milyen módon befolyásolta a kattintási díjakat és a keresési mennyiségeket 2020-ban, és mire számíthatnak a hirdetők ez alapján a 2021-es évben.
Continue readingLinképítés: útmutató a linkprofil tudatos megtervezéséhez
Ebben a cikkben fogódzkodót adunk azoknak, akik szeretnék linkekkel erősíteni a honlapjukat, de nehezen tudják eldönteni, hogy melyik oldalakról érdemes hivatkozásokat szerezniük.
Continue readingEz a 30 trend határozza meg 2021-et az e-kereskedők szerint
Az Ecommerce Trends 2021 globális jelentése alapján szemezgettünk a jövő év legfontosabb várható trendjeiből.
Continue reading2020 legnépszerűbb témái a Facebookon
266 megjelent tartalommal zárjuk az évet a Kosárérték magazin online hasábjain, melyeket nap mint nap megosztottunk Veletek a Kosárérték Facebook oldalán is. Íme az idei év 10 legnépszerűbb cikkének listája.
Continue readingLassú webshopok: mennyire számít az oldalsebesség?
Egy 2020 nyarán publikált kutatás szerint az amerikai vásárlók kb. 90%-a elhagyja azt a webshopot, amely túl lassan töltődik be, és inkább máshol vásárol. Hogy állnak a hazai nagy webshopok az oldalsebességgel?
Continue readingA 2020-as év legfontosabb témái az e-kereskedelemben
Azt biztosan elmondhatjuk, hogy így vagy úgy, de mozgalmas évet zártunk – talán az egyik legmozgalmasabbat az e-kereskedelem történetében.
Continue readingJárvány és ügyfélélmény: hogyan változtak a vásárlók elvárásai?
A pandémia okozta változások kapcsán Mészáros Gáborral, az Extreme Digital customer experience vezetőjével beszélgettünk.
Continue reading