Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

A kriptovaluták után a marketing világát is meghódítja a blockchain

A kriptovaluták után a marketing világát is meghódítja a blockchain

A blockchainről eddig leginkább a kriptovaluta rendszerek, például a Bitcoin kapcsán hallhattunk, azonban két nagy előnyét, a jobb átláthatóságot és adatbiztonságot a marketing területén is egyre több téren kamatoztathatjuk.

Continue reading
blockchain címlap marketing online marketing

A GVH 40 milliós bírság mellett a fogyasztók kompenzálására kötelezte az Alzát

A GVH 40 milliós bírság mellett a fogyasztók kompenzálására kötelezte az Alzát

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy az Alza.hu a termékek egy részénél agresszíven, javarészt valótlan tartalmú üzenetekkel sürgette felhasználóit mihamarabbi vásárlásra.

Continue reading
Alza bírság címlap Gazdasági Versenyhivatal GVH

Drága az ügyfélszerzés? Hatékonyabb a megtartás!

Szerzés vagy megtartás? A hűség ára 2021-ben

Az új vásárlók megszerzése minden bizonnyal még mindig nagy prioritást élvez a legtöbb cég esetében, azonban a visszatérő vásárlók ebben a kiélesedett digitális versenyben még értékesebbek, mint valaha.

Continue reading
címlap kollekció perszonalizáció Ügyfélélmény ügyfélmegtartás

Ajánlórendszerek: az e-kereskedelem “profi értékesítői”

Ajánlórendszerek: az e-kereskedelem “profi értékesítői”

A releváns termékajánlások nagyban tudják javítani a felhasználói élményt, ezáltal növelik a konverziót, a vásárlói hűséget és elkötelezettséget is.

Continue reading
címlap konverziónövelés Yuspify

A KKV-k digitális transzformációja sERPa megoldások segítségével

A KKV-k digitális transzformációja sERPa megoldások segítségével

A COVID-19 járvány miatt a digitalizáció soha nem látott sebességgel indult fejlődésnek. A szolgáltatók webes értékesítésének térnyerésével az ERP szolgáltatók kiemelt figyelmet fordítanak ügyfeleik digitális folyamatainak támogatására.

Continue reading
címlap ERP

Díjat nyert a VirtualJog az Év honlapja 2021 pályázatán

Díjat nyert a VirtualJog az Év honlapja 2021 pályázatán

Magyarország legrangosabb online marketingkommunikációs pályázatán, az Év Honlapja 2021. pályázaton különdíjat nyert a VirtualJog az „Év technológiai megoldása” kategóriában.

Continue reading
Az Év honlapja címlap internetjog legaltech virtualjog

A Shopify a JD.com segítségével hódítja meg Kínát

A Shopify a JD.com segítségével hódítja meg Kínát

Az e-kereskedelmi óriáscéggel, a JD.com-mal létesített partnerkapcsolat révén az Egyesült Államokból Kínába történő értékesítés átfutási ideje a jelenlegi 12 hónapról 3-4 hónapra csökkenhet.

Continue reading
címlap export JD.com Kína kollekció Shopify

Öt magyar a régió meghatározó e-kereskedői között

Digiméter: volna még hová fejlődni online értékesítésben

1500 milliárd forintnyi árbevételt ért el a 25 legnagyobb nemzetközi piaccal rendelkező cseh, magyar és szlovák e-kereskedelmi webáruház. Öt magyar e-kereskedő fért fel a listára.

Continue reading
címlap Európa Growww Digital kutatás toplista

Ochama: automatizált fizikai bolttal jelent meg a JD.com Európában

Európát hódítaná meg a kínai “új kiskereskedelem”

A JD.com új típusú üzleteket nyitott Hollandiában, ahol az applikáción keresztül megrendelt termékeket az üzletben, teljesen automatizált kiszolgálás mellett vehetik át a vásárlók.

Continue reading
címlap Hollandia JD.com new retail onmichannel

Walmart InHome: 30 millió felhasználó polcára, hűtőjébe terveznek közvetlenül kiszállítani

Megszállták a kínai kereskedők a Walmart piacterét

A kereskedelmi vállalat továbbfejleszti az InHome szolgáltatást: ennek részeként teljesen elektromos meghajtású teherautó-flottát üzemeltetnének, és 3000 új munkatársat vesznek fel.

Continue reading
címlap házhozszállítás Walmart
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 102
  • 103
  • 104
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Tar András: „Belecsöppentem, megtanultam, tapasztalom, csinálom”
Pellek Krisztián: „Szerintem én még sokáig itt leszek”
A kiszállítás jövője a fenntarthatóság (és ezzel mindenki jól jár)

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!