A többnyire X generációs szülők gyermekeiként felnövő fiatalok csak az Egyesült Államokban 360 milliárd dollárt költenek évente, ezért megszólításuk és elérésük egyre fontosabb az e-kereskedők számára is.
Continue reading“Csak négy csomagautomata-szolgáltató marad négy éven belül”
A csomagszállítás jelenéről és jövőjéről, illetve a hazai piac jellemzőiről és kilátásairól beszélt Bengyel Ádám, a Foxpost alapítója, és Madar Norbert, a GKID szakértője.
Continue readingEurópába is megérkezik az Amazon luxusruha-üzletága
Öt európai országban indítja útjára az Amazon a Amazon Fashion Luxury Stores-t. A tengerentúli óriáscég azt ígéri, induláskor nyolc luxusmárkát kínálnak, és hamarosan több országban is terjeszkednek.
Continue readingLeépítésekre készül a Berlin Brands Group
A Berlin Brands Group komoly leépítésekre készül: az aggregátor e-kereskedelmi platformot üzemeltető cég a tavalyi nagy rally után nemrégiben jelentette be, hogy a stáb tíz százalékát lesz kénytelen elküldeni.
Continue readingTrend válhat az ingyenes visszaküldés megszüntetéséből?
A Zara divatipari óriás májustól 1.95 font díjat számol fel az Egyesült Királyságban, amennyiben a vásárlók nem közvetlenül az üzletek valamelyikébe küldik vissza a termékeket.
Continue readingElőre menekül az FMCG bevásárlás-szolgáltatást nyújtó Instacart
A COVID idején hatalmasra nőtt amerikai startup, az Instacart erősen visszaesett az utóbbi időszakban, de minden jel arra mutat, hogy van jövője a szolgáltatásnak.
Continue readingA magyar e-kereskedelem nemzetközi terjeszkedése még gyerekcipőben jár
A növekedést hosszú távon gátolhatja, hogy nemzetközi terjeszkedése még gyerekcipőben jár – derül ki abból a kutatásból, amelyet a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) megbízásából a GKID készített.
Continue readingTávozik az Amazon egyik legrégebbi top vezetője
A Consumer business üzletág globális igazgatója, Dave Clark 23 év után hagyja ott az Amazont. Egyelőre nem tudni, ki lesz az utódja.
Continue readingFigyeld velünk valós időben a top hazai e-kereskedőket!
Az alábbi, valós időben frissülő grafikonok segítségével a Neticle-lel közösen vizsgáljuk folyamatosan a 15 legnagyobb forgalmú hazai e-kereskedő online megjelenéseit és megítélését.
Continue readingMég mindig veszteséges a Klarna, a BNPL-modell zászlóshajója
900 ezer eurós tőkebevonást tervez a svéd Klarna. A fintech cég első lendülete úgy tűnik, alábbhagyott némileg, ugyanis a Buy Now Pay Later piacvezetőjének értéke 30 százalékkal csökkent idén.
Continue reading








