Idén 15. alkalommal rendezi meg a Shoprenter Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi kutatását, a Nagy Webáruház Felmérést. A kérdőív célja, hogy valós és átfogó képet nyújtsanak a hazai e-kereskedelem helyzetéről.

A tavalyi felmérésben több mint 700 webáruház vett részt, melynek eredményeiről mi is beszámoltunk. A szervezők az idei évben rekordszámú kitöltésre számítanak, így körülbelül 1000 hazai e-kereskedő közreműködésével az eredmények várhatóan hűen tükrözik majd az iparág helyezetét.

A felmérés anonim, és többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ:

  • Hogyan változott a webáruházak forgalma az elmúlt egy évben?
  • Milyen kihívásokkal kellett megküzdenie az e-kereskedőknek az év folyamán?
  • Milyen szállítási és fizetési módokat preferálnak a webáruház tulajdonosok?
  • Mely marketingeszközök a leghatékonyabbak az e-kereskedelemben?
  • Mennyit költenek webáruház-marketingre az e-kereskedők?
  • Milyen arányban üzemeltetnek hagyományos (offline) üzletet a webáruház mellett?
  • Mennyire jellemző a hazai webshopoknál a külföldre történő értékesítés?

Az adatgyűjtés 2022. október 7-ig tart, az eredményeket pedig várhatóan október végén publikálják majd.

A szervezők a kérdőívet kitöltők számára egy garantált Webáruház Marketing Csomagot biztosítanak, melynek tartalma:

  • 50% kedvezmény a Liftup Social Media Hub első havidíjából,
  • SEO Alapok kurzus 50%-os kuponkód,
  • Instagram útmutató webshopoknak – 30 napos ötletnaptárral,
  • ünnepi felkészítő kézikönyv.

Ráadásul a kitöltők egy nyereményjátékban is részt vehetnek, ahol 10 db belépőjegy kerül kisorsolásra a 2023-as Ecommerce Expo-ra, Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényére.

A felmérés célja, hogy valós képet adjon a hazai e-kereskedelem helyzetéről, ezért kérjük azon olvasóinkat, akik webáruházat üzemeltetnek, szánjanak 10 percet a kérdőív kitöltésére, amely az alábbi linken, anonim módon kitölthető:

Nagy Webáruház Felmérés 2022 kérdőív