Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Már nem csak gyorsnak kell lenni, hanem környezettudatosnak is

EPR kiterjesztett gyártói felelősség

Zöldnek lenni már alapelvárás, ugyanis a kereskedelemben is egyre nagyobb hangsúlyt kap a környezettudatosság – derül ki a Descartes Systems Group nyilvánosan elérhető felméréséből.

Continue reading
címlap Európa felmérés fenntarthatóság

Az infláció lehet a legmeghatározóbb befolyással a hazai e-kereskedelemre

2022-es nemzetközi e-kereskedelmi trendek: mi működött és mi nem?

Mérsékelt online forgalomnövekedést várnak az e-kereskedelmi szakértők 2022-re – derült ki a Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös e-kereskedelmi trendspotting kutatásának őszi hullámából.

Continue reading
címlap KÜRT Akadémia kutatás Reacty Digital trendspotting

E-commerce kilátások: 3. magyar affiliate konferencia a VIVnetworks szervezésében

E-commerce kilátások: 3. magyar affiliate konferencia a VIVnetworks szervezésében

A VIVnetworks által rendezett szakmai fórum kapcsán kérdeztük Pónya Anamyt, a magyarországi affiliate marketing csapat vezetőjét.

Continue reading
affiliate marketing címlap konferencia

Már csak a hónap végéig igényelhető vissza a külföldi áfa

Már csak a hónap végéig igényelhető vissza a külföldi áfa

Magyarországon 2022. szeptember 30-a az a határidő, ameddig vissza lehet igényelni a 2021-ben külföldön fizetett áfát. Ezután a visszaigénylésre már nincs mód, előtte kell beadni a szükséges dokumentumokat.

Continue reading
ÁFA címlap külföld

Helpful content: a Google egyre inkább elvárja a hasznos tartalmakat

Helpful content update: a Google egyre inkább elvárja a hasznos tartalmakat

A keresőóriás az eddigi irányvonalat folytatva ismét finomított az algoritmusain. Az organikus találati pozícióink megőrzése vagy javítása nagyban múlhat azon, megfogadjuk-e a javaslataikat.

Continue reading
címlap Google helpful content keresőoptimalizálás kollekció SEO

Digitális stratégia élesben I.: Így vágj neki az exportnak

Digitális stratégia élesben I.: Így vágj neki az exportnak

Sok helyen lehet hallani, hogy a magyar e-kereskedelmi export években mérhető lemaradásban van. Cikksorozatunkban bemutatjuk, hogy mik a sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételei.

Continue reading
címlap export kollekció Mito Mito export

Az Amazon hosszú távú raktárakat épít ki a kereskedőknek

Az Amazon hosszútávú raktárakat épít ki a kereskedőknek

Új szolgáltatást vezet be az Amazon, ami a remények szerint megoldhatja sok-sok kereskedő az ellátási láncok akadozása miatt problémáit.

Continue reading
Amazon címlap raktározás

GKID – Árukereső.hu: Borúlátóvá tette az e-kereskedőket a lassuló növekedés és a romló kilátások

Dinamika tekintetében 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem

Dinamika tekintetében 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem.

Continue reading
Árukereső.hu címlap GKID kutatás Online Kiskereskedelmi Index

Vitaindító: 9 további ok, amiért a magyar e-kereskedő nem lép külföldi piacra

Vitaindító: 9 további ok, amiért a magyar e-kereskedő nem lép külföldi piacra

A DKSZ által korábban ismertetett tényezők mellett további 9 lehetséges gátat mutatunk be, amelyek hozzájárulhatnak a hazai kereskedők itthon maradásához.

Continue reading
címlap DKSZ export kollekció

Mindset váltás a webshopfejlesztésben: a composable commerce

Mindset váltás a webshop-fejlesztésben: a composable commerce

Azok a cégek, amelyek adaptálták a composable megközelítést, a versenytársaiknál 80%-kal gyorsabban fognak tudni új funkciókat bevezetni az online kereskedelmi rendszereikben. De mit is jelent a composable commerce?

Continue reading
címlap Oander webshop motor
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 87
  • 88
  • 89
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Tar András: „Belecsöppentem, megtanultam, tapasztalom, csinálom”
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?
Pellek Krisztián: „Szerintem én még sokáig itt leszek”

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!