Zöldnek lenni már alapelvárás, ugyanis a kereskedelemben is egyre nagyobb hangsúlyt kap a környezettudatosság – derül ki a Descartes Systems Group nyilvánosan elérhető felméréséből.
Continue readingAz infláció lehet a legmeghatározóbb befolyással a hazai e-kereskedelemre
Mérsékelt online forgalomnövekedést várnak az e-kereskedelmi szakértők 2022-re – derült ki a Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös e-kereskedelmi trendspotting kutatásának őszi hullámából.
Continue readingE-commerce kilátások: 3. magyar affiliate konferencia a VIVnetworks szervezésében
A VIVnetworks által rendezett szakmai fórum kapcsán kérdeztük Pónya Anamyt, a magyarországi affiliate marketing csapat vezetőjét.
Continue readingMár csak a hónap végéig igényelhető vissza a külföldi áfa
Magyarországon 2022. szeptember 30-a az a határidő, ameddig vissza lehet igényelni a 2021-ben külföldön fizetett áfát. Ezután a visszaigénylésre már nincs mód, előtte kell beadni a szükséges dokumentumokat.
Continue readingHelpful content: a Google egyre inkább elvárja a hasznos tartalmakat
A keresőóriás az eddigi irányvonalat folytatva ismét finomított az algoritmusain. Az organikus találati pozícióink megőrzése vagy javítása nagyban múlhat azon, megfogadjuk-e a javaslataikat.
Continue readingDigitális stratégia élesben I.: Így vágj neki az exportnak
Sok helyen lehet hallani, hogy a magyar e-kereskedelmi export években mérhető lemaradásban van. Cikksorozatunkban bemutatjuk, hogy mik a sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételei.
Continue readingAz Amazon hosszú távú raktárakat épít ki a kereskedőknek
Új szolgáltatást vezet be az Amazon, ami a remények szerint megoldhatja sok-sok kereskedő az ellátási láncok akadozása miatt problémáit.
Continue readingGKID – Árukereső.hu: Borúlátóvá tette az e-kereskedőket a lassuló növekedés és a romló kilátások
Dinamika tekintetében 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem.
Continue readingVitaindító: 9 további ok, amiért a magyar e-kereskedő nem lép külföldi piacra
A DKSZ által korábban ismertetett tényezők mellett további 9 lehetséges gátat mutatunk be, amelyek hozzájárulhatnak a hazai kereskedők itthon maradásához.
Continue readingMindset váltás a webshopfejlesztésben: a composable commerce
Azok a cégek, amelyek adaptálták a composable megközelítést, a versenytársaiknál 80%-kal gyorsabban fognak tudni új funkciókat bevezetni az online kereskedelmi rendszereikben. De mit is jelent a composable commerce?
Continue reading








