Az online kereskedelem komoly hatással van környezetünkre, éppen ezért nem mindegy, megteszünk-e mindent annak érdekében, hogy minél kisebb ökológiai kárral járjon tevékenységünk.
Continue readingMiért fontos, hogy jól működjön a webshop logisztika?
Amikor webáruház alapítását határozzuk el, a kínált árukon kívül a marketing, esetleg a keresőoptimalizálás szokott felmerülni megoldandó problémaként az új e-kereskedők fejében.
Continue readingAz Amazon feladja a házhoz szállító robotok fejlesztését
Alig három éve vágtak bele, és ugyan két kontinens fejlesztői is komolyan dolgoztak azon, hogy valósággá váljon, az Amazon végül úgy döntött, leállítja a házhoz szállítást végző Scout fejlesztését.
Continue readingDigitális stratégia élesben IV.: Így vágj neki az exportnak – Adat- és mérési stratégia
Folytatjuk a sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunkat. Ebben a részben azt járjuk körbe, hogyan érdemes felépíteni egy jól működő adat- és mérési stratégiát.
Continue readingZalando – túl az ötvenmillió aktív vásárlón
Az európai online divatóriás történelmi magasságokba emelkedett, miután először lépte át az ötvenmilliót az aktív vásárlók száma az oldalon.
Continue readingAz eMAG idén is egyetlen napra időzíti a Black Friday akcióit
November 18-án tartja az akciót a hazai e-kereskedelmi szektor legnagyobb szereplője, amelynek képviselői a piaccal kapcsolatos tapasztalataikat is megosztották sajtótájékoztatójukon.
Continue readingBlack Friday 2022: Az Ecommerce Hungary óvatosságra int
Az e-kereskedelmi szektor legnagyobb hazai szervezete szeretné felhívni a figyelmet arra, hogy a novemberi akciók remek lehetőségeket kínálnak, de ebben az időszakban is csak tudatosan érdemes vásárolni.
Continue readingEurópában is perre viszi az Amazon a hamis termékajánlók ügyét
A cég már több peres eljárást indított a csalókkal szemben az Egyesült Államokban, de úgy tűnik, a cég most lecsap Európában is.
Continue readingDigiméter: volna még hová fejlődni online értékesítésben
2022 októberének közepén látott napvilágot immár harmadszor a Digiméter éves kutatásának riportja, amely a hazai kis- és középvállalkozások digitális versenyképességét vizsgálja.
Continue readingA nagyvárosokban már az automata a legnépszerűbb átvételi mód
Akár csomag küldéséről, akár átvételéről van szó, a hazai internetes társadalomban a csomagautomata számít a második legjobbnak tartott megoldásnak.
Continue reading








