Mi fán terem a konverzióoptimalizálás? Kobza András onlinemarketing-szakember, a LifeStyleShop.hu alapítója cikksorozatában ezt a fontos témát járja körül.
Continue readingGoogle Analytics 4: Sikerült az átállás?
Cikksorozatunk második részében megvizsgáljuk, mikor tekinthetjük sikeresnek vállalkozásunk GA4-es átállását, illetve bemutatjuk, milyen plusz intézkedéseket kell még tenni a konverziós célok helyes beállításához.
Continue readingMorvai Tamás
A Dognetnél a magyar piac terjeszkedéséért és edukációjáért felelős.
Continue readingEcommerce Hungary Nagydíj a hazai e-kereskedelem legjobbjainak
Nagydíjat alapított az Ecommerce Hungary Egyesület, a jelölési, illetve pályázati felhívás pár napja látott napvilágot. A részletekről kérdeztük Bőgel Györgyöt, az egyesület elnökét.
Continue readingCBCommerce.eu: Németország lett az új online nagyhatalom
A teljes, határokon átívelő európai kereskedelem forgalma nagyjából 5 százalékkal emelkedett 2022-ben, és mintegy 179,4 milliárd euróra volt tehető. Az online értékesített termékek ebből 105,5 milliárdot tesznek ki. Továbbra is az IKEA a legnagyobb szereplő.
Continue readingFebruárban tovább csökkent a kiskereskedelmi forgalom
A KSH nemrég kiadott tájékoztatója szerint 2023. februárjában a kiskereskedelem forgalmának volumene 10,1%-kal csökkent az előző év azonos időszakához képest.
Continue readingHa tavasz, akkor GLAMOUR-napok
A GLAMOUR-napokat idén április 13-16-ig rendezik meg, több mint 300 márka és 4000-nél is több üzlet akciós kuponkínálatával.
Continue readingHatékonyság és ügyfélérték
A kiszervezett raktározás és a gyűjtő szállítás integrált logisztikai rendszerben alkalmazva egy rendkívül hatékony és rugalmas eszköz. Takács Mihály futárlogisztikai szakértő, a Futar.hu Logisztikai Kft. ügyvezetője bemutatja ennek alapvető folyamatait.
Continue readingAz Apple Pay Later felforgathatja a BNPL piacot
Az Apple először 2021 júliusában jelentette be, hogy tervezi az Apple Wallet BNPL opciójának létrehozását. A szolgáltatás március végén indult el hivatalosan az USA-ban – egyelőre csak korlátozott számú ügyfélnek.
Continue readingA leghasznosabb eszközök közösségimédia-felületek kezeléséhez
A közösségi média nagyon szerteágazó terület, éppen ezért azoknak, akik foglalkoznak profilok, oldalak menedzselésével, szükségük van olyan eszközökre, amelyek segítenek úrrá lenni a káoszon, és meggyorsítják a tartalomkezelést.
Continue reading








