A videojáték piac idén elérte a százmilliárd forintos szinten, a növekedés belső struktúrája azonban átalakult. A Reacty Digital 2023 májusában vizsgálta meg a helyzetet, és többek mellett azt találták hogy e piac kivételt jelent – minden más részpiacon megtorpanást mértek.
Continue readingÖt e-kereskedelmi részfeladat, amire a ChatGPT bevethető
“Van 100 dollárod és a célod az, hogy hogyan hozz ki a lehető legtöbbet belőle, anélkül, hogy bármilyen illegálisat tennél!” – állítólag ennyi elég volt ahhoz, hogy gyorsan 2500 dollárt érjen a cég. Mik a tanulságok?
Continue readingKihívások és megoldások a B2B értékesítésben
A B2B webáruház indításakor az online értékesítés térnyerése mellett az üzleti folyamatok automatizálása, az adminisztrációs feladatok csökkentése és az ügyfélélmény javítása is motiváló tényezők lehetnek.
Continue readingA körülményes B2B átutalások sokáig értékes forgótőkét kötnek le
A B2B fizetések megértek arra, hogy a vállalatok digitális úton intézzék ezeket. Ez meglepően hangzik annak tükrében, hogy a B2C kapcsolatokban mennyire természetessé váltak az online tranzakciók.
Continue readingA gyors weboldal nem luxus, a lassú viszont pazarlás
A lassú weboldalak frusztrálják a felhasználókat, a betöltési idő minden másodpercével több és több potenciális vásárlót veszítünk. Ha az oldalsebesség, vagyis az oldal betöltési ideje meghaladja a három másodpercet, a látogatóinknak úgy a harmadát már el is veszítettük.
Continue readingStrandjátékból is sokkal többet veszünk már online
A legkelendőbb strandjátékok a vízipisztolyok, úszógumik és homokozójátékok, a tavaly erre költött 3,5 milliárd forintnál többet várnak a játékkereskedők. Kicsit fura, de online leginkább szabadtéri játékokat veszünk.
Continue readingDigiméter: sikeres digitalizáció 12 tételben (1. rész)
A hazai kis-és középvállalkozások digitalizációját gátló és serkentő tényezőket vesszük sorra egy most induló cikksorozatban, a Digiméter 2023 tavaszán készült kutatása alapján. Ez az első rész.
Continue readingAz Amazont eltilthatják a porszívózástól
Az Egyesült Államok versenyhatósága után az Európai Bizottság is vizsgálatot indított annak kiderítésére, hogy korlátozza-e a B2B piaci versenyt, hogy az Amazon felvásárolja az iRobotot. A briteknél ez a vizsgálat már lezárul.
Continue readingVan úgy, hogy a sikerhez a fájdalompontok ismeretén át vezet az út
A kozmetikumrajongóból lett cégvezető az amerikai üzleti modell meghonosításával teljesen más szintre emeltre a beautybox szolgáltatást. A tíz év után is sikeres megoldás titka talán maga Horváth Beáta.
Continue readingNe használj Google Analyticset?!
A hatóság minden érintettet eltiltott az analitikai szoftver üzltei alkalmazásától, a kiszabott bírságoktól pedig azt is várják, hogy azok segítik a veszély érzékeltetését az e szolgáltatást használó, más szervezetek számára.
Continue reading








