Kevésbé látványosan, de annál hamarabb alakíthatja át az AI a globális ellátási láncok felügyeletét és a pénzügyi kockázatelemzés szektorát. A nagyok, az Amazon, Google, Microsoft, illetve a Mercedes és a Nestlé már mindkét oldalon sorakoznak.
Continue readingHúzhat, de hátráltathat is a környezet (Digiméter 9. rész)
A sikeres digitalizációról szóló cikksorozatban korábban többször is utaltunk röviden a környezet fontosságára. Itt az ideje, hogy alaposabban is szemügyre vegyük ennek szerepét a digitalizációban, legyen ez akár üzleti-, verseny- vagy szabályozási környezet. Ez a Digiméter 9. része.
Continue readingHogyan tűnj ki a keresési találatok közül a neuromarketing segítségével?
A neuromarketing a SEO-ban is eredméynesen alkalmazható például a felhasználói élmény javítására, az érdeklődők figyelmének felkeltésére és a gyorsabb vásárlói döntések elősegítésére is. Egy cikksorozatban mutatjuk be, hogy pontosan hogyan is működik ez – íme, az első rész.
Continue readingA magányos webshoptól az omnichannel-kereskedelemig
Az alábbiakban az Ecommerce Hungary elnökének gondolatait közöljük Ocskay László és Radó Mátyás „Egységesített kereskedelem” című könyve kapcsán.
Continue readingDuplázta az online eladásokat a MediaMarkt
Win-win döntésnek bizonyul a MediaMarkt két éve megújított piactere. A cégcsoportban most mindenki ezt a döntést és az így elért sikereket ünnepli.
Continue readingVesz egy nagy levegőt, és versenytársakat hív a német borkereskedő online platformjára
A Hawesko a kis borkereskedői piacterek népszerűségéből merítve gondolja úgy, hogy az akár öt számjegyű kínálati palettát is elérheti. Feltéve, ha sikerül elég sok riválisát is megnyernie az ügynek.
Continue readingHa nem is vagy UI/UX dizájner, azért még jó, ha ezt mind tudod (3. rész)
Gyakran azokra hárul egy weboldal megjelenésének megtervezése, akik szakmájuk szerint nem UI/UX dizájnerek. Ilyenkor a múltbéli tapasztalatok, az intuíció és a szépérzék sokat segíthet, de számos pszichológiai törvényszerűség is. Ezeket is használják a hivatásos tervezők is használnak a munkájuk során.
Continue readingErre a tíz e-kereskedelmi kihívásra így érdemes most odafigyelni
Mit tehetünk e-kereskedőként, hogy számunkra megfelelően alakuljon az idei év még hátralévő része? Összegyűjtöttük a Top10 e-kereskedelmi kihívást, amelyek végiggondolására még van időnk, mielőtt berobbanna az idei karácsonyi szezon.
Continue readingSzárnyal a Klarna: százmillió európai felhasználón is túl
A svéd Klarna a BNPL piac zászlóshajója. A cég aktuálisan 14 százalékos bruttó piaci növekedést, összesen pedig százmilliónál is több európai ügyfelet tudhat magáénak.
Continue readingA pénz a legkevesebb (Digiméter 8. rész)
Fontos a jól időzített digitalizáció, ami javíthatja a tőketermelési képességet is. Erről szól a Digiméter sorozat legújabb része.
Continue reading








