Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Ráengedik az AI-t az ellátási láncok problémáira is

Kevésbé látványosan, de annál hamarabb alakíthatja át az AI a globális ellátási láncok felügyeletét és a pénzügyi kockázatelemzés szektorát. A nagyok, az Amazon, Google, Microsoft, illetve a Mercedes és a Nestlé már mindkét oldalon sorakoznak.

Continue reading
ai Amazon Bloomberg címlap ellátási lánc Google Logisztika mesterséges intelligencia Microsoft

Húzhat, de hátráltathat is a környezet (Digiméter 9. rész)

A sikeres digitalizációról szóló cikksorozatban korábban többször is utaltunk röviden a környezet fontosságára. Itt az ideje, hogy alaposabban is szemügyre vegyük ennek szerepét a digitalizációban, legyen ez akár üzleti-, verseny- vagy szabályozási környezet. Ez a Digiméter 9. része.

Continue reading
#Digiméter23 címlap Corvinus digiméter digitalizáció KKV

Hogyan tűnj ki a keresési találatok közül a neuromarketing segítségével?

A neuromarketing a SEO-ban is eredméynesen alkalmazható például a felhasználói élmény javítására, az érdeklődők figyelmének felkeltésére és a gyorsabb vásárlói döntések elősegítésére is. Egy cikksorozatban mutatjuk be, hogy pontosan hogyan is működik ez – íme, az első rész.

Continue reading
#neuromarketing címlap Felhasználói élmény kollekció neuromarketing SEO

A magányos webshoptól az omnichannel-kereskedelemig

Az alábbiakban az Ecommerce Hungary elnökének gondolatait közöljük Ocskay László és Radó Mátyás „Egységesített kereskedelem” című könyve kapcsán.

Continue reading
címlap e-kereskedelem evolution könyvajánló Oander omnichannel értékesítés

Duplázta az online eladásokat a MediaMarkt

Win-win döntésnek bizonyul a MediaMarkt két éve megújított piactere. A cégcsoportban most mindenki ezt a döntést és az így elért sikereket ünnepli.

Continue reading
Amazon címlap e-kereskedelem

Vesz egy nagy levegőt, és versenytársakat hív a német borkereskedő online platformjára

A Hawesko a kis borkereskedői piacterek népszerűségéből merítve gondolja úgy, hogy az akár öt számjegyű kínálati palettát is elérheti. Feltéve, ha sikerül elég sok riválisát is megnyernie az ügynek.

Continue reading
#piacvadász címlap eBay Ecommerce Europe KKV

Ha nem is vagy UI/UX dizájner, azért még jó, ha ezt mind tudod (3. rész)

Gyakran azokra hárul egy weboldal megjelenésének megtervezése, akik szakmájuk szerint nem UI/UX dizájnerek. Ilyenkor a múltbéli tapasztalatok, az intuíció és a szépérzék sokat segíthet, de számos pszichológiai törvényszerűség is. Ezeket is használják a hivatásos tervezők is használnak a munkájuk során.

Continue reading
#UX címlap kollekció pszichológia Ügyfélélmény UI UX

Erre a tíz e-kereskedelmi kihívásra így érdemes most odafigyelni

Mit tehetünk e-kereskedőként, hogy számunkra megfelelően alakuljon az idei év még hátralévő része? Összegyűjtöttük a Top10 e-kereskedelmi kihívást, amelyek végiggondolására még van időnk, mielőtt berobbanna az idei karácsonyi szezon.

Continue reading
címlap e-kereskedelem karácsony KKV

Szárnyal a Klarna: százmillió európai felhasználón is túl

A svéd Klarna a BNPL piac zászlóshajója. A cég aktuálisan 14 százalékos bruttó piaci növekedést, összesen pedig százmilliónál is több európai ügyfelet tudhat magáénak.

Continue reading
#piacvadász BNPL címlap fizetési megoldás klarna tranzakció

A pénz a legkevesebb (Digiméter 8. rész)

Fontos a jól időzített digitalizáció, ami javíthatja a tőketermelési képességet is. Erről szól a Digiméter sorozat legújabb része.

Continue reading
#Digiméter23 címlap Corvinus digiméter digitalizáció KKV
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 57
  • 58
  • 59
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Tar András: „Belecsöppentem, megtanultam, tapasztalom, csinálom”
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?
Pellek Krisztián: „Szerintem én még sokáig itt leszek”

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!