Jön a nagy Webshop Konferencia! Október közepén Budapest egyik nagyáruházában többdimenziós szakmai frissülést és fejlődési útmutatást ígér egy nagyszabású rendezvény.

A Webshop Konferencia 2023 kicsit kilóg a klasszikus szakmai alapon szervezett konferenciák közül. A leginkább azért, mert nem csak iparági körökben ismert, de – üzleti oldalról kevésbé ismert arcukat megmutató – médiaceleb is tart előadást a szakmai nap során rajta előadásokat. Ördög Nóra elsősorban arra vállalkozott, hogy elmeséli: hogyan menedzseli ő az online üzleti vállalkozását.

Emellett a HELL, a Szentkirályi, a Google, az eMAG, a Vodafone, a Billingo és a Foxpost is vállalta az előadói szerepet, de más „fellépőktől” is  leginkább azt kérte a fórumot szervező Maximum Business Web és Marketing Ügynökség, hogy a konferencia vendégei számára mutassák meg kendőzetlenül, hogy milyen valójában egy eredményes, hatékony, trendkövető vállalkozás webes jelenléte 2023-ban.

A magyar ecommerce- és vállalkozói piac jól ismert személyiségei 30-30 percben különböző témakörökben tartanak majd előadásokat. Berta Gergő, az ügynökség vezetője a Kosárérték kérdésére elmondta: elsősorban döntéshozókat, kis és nagy cégek vezetőit célozták meg a témák összeállításával. A Lurdy Házban több mint 500 fős rendezvényre készülnek, ahol az előadók mellett több mint 30 kiállító is jelen lesz.

„A konferenciára érkezők válaszokat kapnak a webáruházukkal kapcsolatos aktuális kérdésekre. Megmutatjuk nekik a legújabb trendeket, eszközöket és irányokat, melyekkel hatékonyabbak, és eredményesebbek lehetnek a 2023/2024-es évben. Válaszokat kapnak a rendezvényünkön arról, hogy milyen ma a jó marketing, logisztika, sikeres cégvezetés és hogy mik az új eszközök és hatékonyságnövelő elemek az online kereskedelemben” – mondta Berta Gergő.

A szakmai nap végén kihirdetik Az Év Webshopja Verseny idei győztesét.

A rendezvényre szóló jegyek mintegy tíz százaléka vár még gazdára, de a szervező ügynökség vezetője nem aggódik. Mint mondta: azzal lenne elégedett, ha minél több webáruház utólagos visszajelzése igazolná a feltevésüket. Azt, hogy a webshop konferencián olyan kapcsolatokhoz, információkhoz jutott, melyekkel eredményesebben tud működni.