Töviski Gábor, Közgazdász, a Morselli Employer Branding Ügynökség társalapítója és ügyvezetője.

Fő szakterülete a digitális marketingstratégia és a kreatív tartalmak tervezése.

Diplomáját a Budapesti Corvinus Egyetem – Kereskedelem és Marketing szakán szerezte.

Pályafutását az FMCG piac egyik meghatározó multinacionális cégénél, a TESCO Young Leaders vezetésutánpótlás programjában kezdte, ahol megismerte a központi iroda és az áruházlánc működését és elsajátította a területek vezetéséhez szükséges kompetenciákat. A vállalatnál töltött idő erős keretrendszert és alapokat biztosított számára, amit később a saját ügynökségénél is hasznosítani tudott.

2014 óta dolgozik ügynökségi oldalon. A vezetőképző program után létrehozta első tartalomgyártó ügynökségét. Később a HVG HR center külsős beszállítójaként employer branding megoldásokat nyújtott olyan multinacionális cégeknek, mint a Bosch, a Vodafone és a Rossmann.

Korábbi tapasztalata és a HR piac átfogó megismerése után 2018-ban Mezei Georginával közösen megalapították a Morselli Employer Branding Ügynökséget, ahol teljes körű employer branding megoldásokat kínálnak kis-, közép- és nagyvállalatok számára a stratégiától egészen a megvalósításig. A cég színes és változatos portfóliójában megtalálható többek között a világ legnagyobb olajipari cégének leányvállalata, 5G hálózat és infrastruktúra fejlesztő vállalat, informatikai, valamint agrár, SSC és gyártócégek is.

Az elmúlt években számos multinacionális nagyvállalattal, hazai és nemzetközi startuppal dolgozott együtt, jelentős tapasztalatot szerzett vállalkozás és szolgáltatásfejlesztés, marketing és employer branding stratégiaépítés, valamint kreatív tartalmak tervezése területén.