Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Hírlevelek eredményességének mérése (letölthető sablonnal)

Hírlevelek eredményességének mérése (letölthető sablonnal)

Az utóbbi években egyre több elemből áll a marketing-mix, a klasszikus e-mail marketing azonban továbbra is sikeres alappillér lehet, ennek megfelelően a mérésével is foglalkoznunk kell.

Continue reading
analitika címlap email kollekció konverzió marketing mérés optimalizálás riportok

Webáruházat nyit a Volkswagen?

Webáruházat nyit a Volkswagen?

A Volkswagen az európai márkakereskedői hálózat méretének csökkentését és az online értékesítés bevezetését tervezi, hogy ezzel is alkalmazkodjon a változó vásárlói szokásokhoz.

Continue reading
címlap Tesla

Snapchat és marketing: célkeresztben a Z-generáció

Kiterjesztett valósággal pörgeti fel a konverziót a Snapchat

A Snapchat ideális felület lehet, ha a Z generációt szeretnénk célozni – de ehhez be kell illeszkedni a platform sajátos világába.

Continue reading
címlap közösségi média marketing Snapchat Z-generáció

Gordon Ákos

A Virgo csoport alapító-tulajdonosa, stratégiai vezetője.

Continue reading
Virgo

Így írjunk az eladásokat ösztönző termékleírásokat

A megfelelő termékleírás és a fenntarthatóság egyre fontosabb

A jó termékleírás az eladás kulcseleme: a vásárló fejével gondolkodva ki kell emelnünk azokat a tulajdonságokat és előnyöket, amelyek fontosak lehetnek a vevőknek.

Continue reading
címlap szövegírás termékleírás

Európai e-kereskedelem: 19 százalékos növekedés várható idén

Európa

A Global Ecommerce Report 2017 jelentéséből az is kiderül, hogy az európai internetezők 58 százaléka vásárol rendszeresen a világhálón.

Continue reading
EU Európa felmérés kutatás trendek

250 millió euró befizetésére kötelezi az Amazont az EU

eu-european-union-unio-dij-penz

Luxemburg illegális adókedvezményeket nyújtott az Amazon amerikai e-kereskedelmi óriáscég számára, az Európai Tanács ezért szabta ki a büntetést.

Continue reading
Amazon büntetés EU

Felkészültél a Google mobile-first indexére?

Felkészültél a Google mobile-first indexére?

A Google algoritmusa folyamatosan változik, hol kisebb, hol nagyobb mértékben, most újra a mobileszközök kezelése lesz terítéken: 2018-ban érkezik a mobile-first index.

Continue reading
címlap forgalom Google mobil mobile first organikus reszponzív SEO

FedEx vezér: az e-kereskedelem nem fog mindent bekebelezni

FedEx

Fred Smith szerint ki fog alakulni a hagyományos kiskereskedelem és az e-kereskedelem egyensúlya.

Continue reading
FedEx jóslat növekedés piac részesedés trendek

Növeljük a bevételt a távozó látogatók megmentésével

Növeljük a bevételt a távozó látogatók megmentésével

Ma már Magyarországon is igen elterjedt a popupok használata hírlevél feliratkozók gyűjtésére és vásárlószerzésre egyaránt, azonban rendszeresen tapasztaljuk, hogy a webáruházak nem használják helyesen a popupokat.

Continue reading
címlap kampány konverzió látogatók
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 226
  • 227
  • 228
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!