Pintér Róbert, PhD

Pintér Róbert

Pintér Róbert szociológus és politológus (ELTE), internet és okostelefon kutató, az eNET Internetkutató Kft. lakossági és e-kereskedelmi területeinek kutatásvezetője. 1998 óta foglalkozik információs társadalmi témák kutatásával és oktatásával. 1998 és 2008 között a Budapesti Műszaki Egyetemen működő Információs Társadalom- és Trendkutató Központban dolgozott, 2006-tól vezető beosztásban. Számos internettel és információs társadalommal kapcsolatos kutatásban és stratégiaalkotásban vett részt az évek során. 2008-ban kisebb pályamódosítás után a Szonda Ipsosban folytatta az online terület kutatójaként, majd 2010-2012 között az Ipsos Interactive Services magyar, cseh és orosz ügyfélkapcsolati igazgatójaként. 2013-tól 2016-ig egy mobil helymeghatározáson alapuló fejlesztési projektet vezetett. 2013 óta dolgozik az eNET-ben, hozzá tartozik a lakossági és e-kereskedelmi területek kutatása. Mindezzel párhuzamosan oktat is, 2001-2006 között a BME Információ- és Tudásmenedzsment Tanszékén dolgozott, 2011-től pedig a Corvinus Egyetem Infokummunikációs Tanszékén tanít, mint adjunktus. A kutatói-oktatói tevékenységét jól kiegészíti, hogy 2013-tól a Médiakutató c. lap szerkesztőségi bizottságának is a tagja.

2009-2010-ben fordult érdeklődése az okostelefonok kutatása felé – a hazai konferenciák kedvelt előadója e témában. 2012-ben megkapta a Ringier Mobile Influencer díját a hazai mobil piacon végzett edukációs tevékenységéért. 2004 óta aktív blogger, posztjait a http://probesz.tumblr.com/ címen lehet olvasni.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/probesz/

mm
Kosárérték

E-kereskedelmi magazin - hasznos információk kezdő, haladó és profi e-kereskedőknek.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!