A Webshippy Fulfillment kiszervezett logisztikai cég társalapítója, az igazgatóság elnöke, az Insomnia Reklámügynökség korábbi alapító, kreatívigazgatója.
Continue readingDeli Norbert
A HD marketing digitális ügynökség társalapítója és szakmai vezetője, a Star Network fejlesztési vezetője.
Continue readingKözzétette első GDPR állásfoglalásait a NAIH
2018. május 25-től az adatvédelem általános szabályait az EU új, Általános Adatvédelmi Rendelet formájában szabályozza (az angol General Data Protection Regulation elnevezés után egyszerűen csak “GDPR”). Ha egy e-kereskedelmi cég több EU-s országba kívánja eljuttatni terméket, vagy ha egy online szolgáltató több EU-s országba kínálja szolgáltatásait, nem kell többé 28 különböző ország eltérő adatvédelmi törvényének megfelelni – a cég fogyasztói és felhasználói adatait a GDPR szabályai szerint kell kezelje, függetlenül attól, melyik tagállamban végzi tevékenységét.
A GDPR-ral részletesen korábbi cikkünkben foglalkoztunk, valamint jó áttekintést nyújt az Ecommerce Hungary oldalán elérhető, webáruház tulajdonosoknak szóló GDPR kisokos.
Az elmúlt hónapokban rengeteg kérdés merült fel a rendelet gyakorlati alkalmazásával kapcsolatban, amelyekre az érintettek a Nemzeti Adatvédelmi és Információbiztonsági Hatóságtól várják a válaszokat. A NAIH elkezdte közzétenni az első, ilyen kérdésekre adott válaszait, valamint a GDPR rendelet alkalmazásával kapcsolatos első iránymutatásokat, amelyek elérhetők a hivatal weboldalán: Az adatvédelmi reformmal kapcsolatos állásfoglalások
A beérkezett és feldolgozott kérdések alapján folyamatosan bővül majd a dokumentumok listája, valamint a Felkészülés az Adatvédelmi Rendelet alkalmazására 12 lépésben tematikus oldal végére is felkerülnek a gyakran ismételt kérdéseket tartalmazó mellékletek.
Újra magyar tulajdonosoké az Extreme Digital
Az alapítók kivásárolták a Steinhoff International csoportot, így az Extreme Digital ismét 100%-ban magyar vállalatként működik tovább.
Continue reading5 azonnal használható módszer linképítéshez
A linképítésbe néhány egyszerű lépéssel is érdemes belevágni, és már heti néhány óra munka és látványos eredményt hozhat.
Continue readingKosárelhagyás: mit jelent a kereskedőnek, és mit jelent a vásárlónak?
A kosárelhagyás az e-kereskedők számára probléma, ám lehet, hogy a vevők számára a vásárlási folyamat természetes része.
Continue readingHogyan hatnak az adatkezelési botrányok a kiskereskedelemre?
A személyes adatok védelme egyre szigorodik, ami egyrészről jó irány, ugyanakkor a változások több esetben megnehezítik a hirdetők dolgát.
Continue readingNemes András
Az Antavo társalapítója és értékesítési vezetője.
Continue readingSEMrush tanulmány: megcáfolt e-kereskedelmi PPC mítoszok
Webáruházak számára PPC kampányokat futtatni izgalmas feladat, de vannak mítoszok, amelyekkel ideje leszámolni. A SEMrush aktuális tanulmánya ezeket mutatja be részletesen, adatokkal alátámasztva.
Continue readingHeller Gábor
A Bónusz Brigád alapító-társtulajdonosa.
Continue reading