Év Internetes Kereskedője: ezért érdemes jelentkezni

Évker 2019.

A 2018. évi versenyben a nagyvállalati kategóriában a MediaMarkt, míg a KKV-k között a Lumenet – immáron másodjára – lett az Év Internetes Kereskedője.

Arra, hogy miért érdemes a díjra kereskedőként jelentkezni, a korábbi díjazottak visszajelzése bizonyosan ösztönző.

Tavaly a MediaMarkt lett az első az Év Internetes Kereskedője versenyen a szakmai zsűri és a vásárlók véleménye alapján. A díj a műszaki áruházlánc számára két szempontból is fontos: egyrészt egy iparági szakmai visszaigazolás arról, hogy jó úton halad a fejlesztéseiben és működésében, másrészt megtisztelő elismerés a vásárlók, ügyfelek részéről, hogy megbíznak bennünk.

„Mindamellett, hogy a MediaMarkt nemzetközi háttere lehetővé teszi a megbízható, stabil működést, fontos, hogy felismerjük a helyi igényeket és azokra megfelelő választ adjunk. Nagyon sokat teszünk azért, hogy webáruházunkban is magas színvonalú vásárlói élményt biztosítsunk, folyamatosan monitorozzuk vevőink igényeit és visszajelzéseit, és ezeket figyelembe vesszük a fejlesztéseink során.” – hangsúlyozta Bombera Zsolt ügyvezető igazgató.

“A vállalatoknak érdemes megmérettetni magukat az Év Internetes Kereskedője versenyen, egyrészt mert folyamatos mérési pontot jelent, másrészt a díj a vásárlók, felhasználók számára bizalomfaktor, és így mérhető előnyei lehetnek annak, ha egy vállalkozás jó helyezést ér el.”

Zabari István, a Lumenet ügyvezetője a KKV díj nyerteseként hozzátette: „Bennünket soha nem a díj nyerése motivált. A díj egy indikátor; azt mutatja, hogy jó az, amit csinálsz. Megszállottak vagyunk abban, hogy minden nap fejlődjünk, minden nap jobb szolgáltatást, jobb termékeket, jobb áron tudjunk kínálni. Ha a díjra való felkészüléseddel annyit elérsz, hogy te is átgondolod miben akarsz jobb lenni és ezért keményen dolgozol is, már megérte nevezni. A vevőid pedig ezt százszorosan is meghálálják, mert tudják, hogy ez nem rólad, hanem róluk szól. A díj… az csak hab lesz a tortán.”

„A vásárlóink elégedettsége mellett kiemelten fontos számunkra a szakmai elismertség is, és a versenyben elért jó helyezésünknek köszönhetően ez maximálisan visszatükröződik a partnereink visszajelzéseiben is. A brandépítés szempontjából is sokat profitáltunk az itt elért eredményünkből. A versenynek köszönhetően bekerülhetünk a hazai e-kereskedelem vérkeringésébe, illetve nagyon jó visszajelzést ad arról is, hogy mely területeken érdemes fejleszteni.” – nyilatkozta Dovgál András, a Konzolvilág tulajdonosa, a 2018-as díj nagyvállalati kategóriájának 2. helyezettje.

Lichtmann Alexandra Senior E-Commerce Campaign Specialist, a Tchibo Budapest Kft. képviseletében így fogalmazta meg a tapasztalatokat:

“Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy egy ennyire aktív és profi szereplőkkel teli piacon sikerült kivívnunk az év legjobb online kampányának járó elismerést, ráadásul egy szakmai díj keretei között. Kiváló lehetőség arra, hogy szakmai visszajelzést kapjunk munkánkról, hogy hol helyezkedünk el a teljes piacon, versenytárasaink körében. Elsősorban PR szempontból jelent ez nekünk hozzáadott értéket, akár vállalaton belülre, akár azon kívülre gondolunk. Mivel mi nem kizárólag e-kereskedelemmel foglalkozunk, sőt Tchibo-n belül ez a legfiatalabb ágazatunk, ezzel kicsit fel tudtuk hívni a figyelmet arra, hogy ezt is jól csináljuk.”

Évker jelentkezés

Az idei Év Internetes Kereskedője Díjra pályázók első szűrése, a top 20-as mezőny kiválasztása a vásárlók kezében van. A versenyben minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehet, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A közönség március 19. és április 19. között szavazhat kedvenc kereskedőjére, a szavazók között értékes nyereményeket is kisorsolnak. Látványos a közönségszavazásban résztvevők számának növekedése is, mert – míg például 2005-ben mindössze alig hétezren akartak beleszólni a döntésbe, tavaly már közel ötvenezer érvényes szavazatot adott le a közönség. A szavazók jutalma nem csupán az, hogy a díjért – és a vásárlók kegyeiért – versengő webshopok egyre jobb szolgáltatásokat nyújtanak a számukra, hanem (némi szerencsével) értékes ajándékokat is nyerhetnek az április végi sorsoláson. A nyereményjáték szabályzata – csakúgy, mint az Év Internetes Kereskedője Díjjal kapcsolatos minden tudnivaló a http://evker.hu oldalon olvasható.

mm
Deák András

2018 októberétől kutatás és marketing automatizálás területén szolgáltató Reacty Digital ügyvezetője. E-kereskedelmi és fizetésforgalmi szakember 14 éves szakmai múlttal. Az Év Internetes Kereskedője Díj szervezője.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!