Meglepő, de Németországban a 30 legnagyobb webáruházból 28 saját magazint készít – néhányan nem is egyet.
Continue readingHogyan tedd könnyebbé az életed marketing automatizációval?
Az e-mail marketing a mai napig nagyon hatékony eszköz, de a legtöbbet akkor tudjuk kihozni belőle, ha automatizáljuk a levelek kiküldését. Nézzük, hogyan!
Continue readingVásárlói élmény a megrendelésen túl: a csomagolás és szállítás szabályai
A bolti vásárlás mellett a netes rendelések átvétele is lehet igazi élmény, ha a webshop rendelési folyamata után a csomagolás és a kiszállítás minősége is kiemelkedő.
Continue readingHogyan lesz az egyszeri vásárlóból visszatérő vevő?
E-kereskedőként a siker egyik kulcsa: aki egyszer rendelt valamit, azt tudatos célzással és kommunikációval változtassuk visszatérő vásárlóvá.
Continue readingGeiger Tamás
Online marketing szakember, a digitális analitika és a PPC hirdetések szakértője.
Continue readingMadar Norbert
Piackutató, gazdasági szakember, a GKI Digital társalapítója.
Continue readingAmazon Prime Day: 36 órás vásárlási őrület a nyár közepén
A júliusi Amazon Prime Day lassan a Black Friday babérjaira tör: 36 órán keresztül tartanak az akciók, amelyeket a Prime előfizetők vehetnek igénybe.
Continue readingDr. Ormós Zoltán
Ügyvéd, internetjogász, az Ormós Ügyvédi Iroda vezetője, az Ecommerce Hungary elnökségi tagja.
Continue readingJön a Google Smart Campaigns: marketing csodafegyver a kisvállalkozásoknak?
Az AdWords új néven, gépi intelligenciával megtámogatva működik tovább: a beállításokat a rendszer maga végzi el a felhasználó helyett.
Continue readingMegérkeztek a Nagy Webáruház Felmérés részletes eredményei
A hazai webáruházak több mint kétharmada könyvelt el forgalomnövekedést a tavalyi évben, azonban az üzemeltetők 21%-a egyáltalán nem méri a konverziós arányt.
Continue reading