A FoxPost Zrt alapítója és vezérigazgatója.
Continue readingTöbb mint 100 millió termék kelt el az Amazon Prime Day-en
Bosszantó technikai hibával indult, végül mégis rekordot döntött az Amazon nagy nyári akciója.
Continue readingTermék értékelések: hiteles és hasznos információk a döntés elősegítésére
A termékértékelések számos vitathatatlan előnyt kínálnak a felhasználók és a webáruház tulajdonosok számára egyaránt.
Continue reading534 milliárd eurós volt tavaly az EU e-kereskedelmi piaca
A növekedés két számjegyű volt 2017-ben, és az idén valószínűleg gyorsulni fog.
Continue readingKínában több e-kereskedő is robotizálja a kiszállítást
Miközben az automata személyautókra még várni kell, Kínában a kiszállítás terén már üzembe is álltak az önállóan közlekedő járművek.
Continue readingHogyan teszteld egy webáruház felhasználói élményét?
Tesztelni mindig érdemes: a tervezés, a kivitelezés, és az éles rendszer működtetése során is hasznos a felhasználók visszajelzéseit begyűjteni.
Continue reading1 éves a Kosárérték
Egy éve indult útjára a Kosárérték magazin, röviden megálltunk összegezni, hova jutottunk ez idő alatt.
Continue readingExportáló kereskedőkre épít a DHL Magyarországon
Budapesti központjának bővítése után akár másnapi kézbesítést is vállal az e-kereskedők export küldeményeire a DHL Express.
Continue readingSzegmentáció vagy perszonalizáció? A marketing automatizáció alapfogalmai
Mi a fontos különbség a szegmentáció és perszonalizáció között, és mindez miért számít? Tisztázzuk a marketing automatizáció alapfogalmait, és a helyes használatukat.
Continue readingPintér Áron
A Maileon Data Driven Marketing Operációs és Szakmai vezetője.
Continue reading