Immár 12. alkalommal kérdezik meg a webáruház tulajdonosokat a Nagy Webáruház Felmérés keretében, hogy valós képet kapjanak a hazai e-kereskedelem helyzetéről. A kutatás készítője a ShopRenter, akik leginkább arra kíváncsiak, hogy milyen irányba halad a fejlődés, illetve milyen változások történtek az előző évekhez képest.

A felmérésben a tavalyi évben 894 webáruház vett részt, eredményeiről pedig részletesen beszámoltunk. A szervezők idén sem számítanak kevesebb kitöltőre, így az eredmények várhatóan hűen tükrözik majd az iparág helyzetét, sokaknak nyújtva ezzel hasznos információkat.

A felmérés többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ:

  • Hogyan változott a webáruházak forgalma 2018-ban?
  • Mennyi az átlagos napi látogatottság, kosárérték?
  • Mekkora a webáruházak átlagos konverziós rátája?
  • Milyen szállítási és fizetési módokat preferálnak a webáruház tulajdonosok?
  • Ki mely marketing eszközt tartja a leghatékonyabbnak és melyiket használja?
  • Mennyien rendelkeznek hagyományos (offline) üzlethelyiséggel a webáruház mellett?

Az adatgyűjtés 2019. június 20-ig tart, az eredményeket pedig várhatóan július elején publikálják majd. A szervzők a kérdőívet kitöltők között 10 db belépőjegyet sorsolnak ki a 2020-as Ecommerce Expo-ra.

A felmérés célja, hogy valós képet adjon a hazai e-kereskedelem helyzetéről, ezért kérjük azon olvasóinkat, akik webáruházat üzemeltetnek, szánjanak 10 percet a kérdőív kitöltésére, amely elérhető a linkre kattintva:

Nagy Webáruház Felmérés 2019 kérdőív