Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

12 „Searchandising” tipp, amelyekkel növelhetőek az online bevételek

Gartner nemzetközi elismerésben részesült a Prefixbox szemantikus termékkereső motorja

Az offline termékpromóció sikeres és bevett gyakorlat a kereskedők körében, azonban az online üzleteknél ez gyakran vagy nem kap kellő figyelmet, vagy egyszerűen csak megvalósítási korlátokba ütközik.

Continue reading
címlap keresés kereső merchandising Prefixbox searchandising

Mi az e-kereskedelem jogi keretrendszerének jövője?

Ecommerce Hungary

2021. április 8-án online kerekasztal beszélgetést szervezett az Ecommerce Hungary.

Continue reading
címlap DMA DSA Ecommerce Hungary internetjog

Így őrizd meg vásárlóid, ha kifogysz egy termékből

Így őrizd meg vásárlóid, ha kifogysz egy termékből

404-es oldalak, néhol elérhetőnek tűnő, másutt egyáltalán nem, vagy a keresett méretben nem rendelhető termékek? Emiatt a vevőid nagyon csalódottak lesznek, így ezeket mindenképp érdemes elkerülni!

Continue reading
címlap készletkezelés kifogyott termék

Kis hazai fulfillment “ki mit tud”, avagy a szolgáltatók összehasonlítása

Kis hazai fulfillment “ki mit tud”, avagy a szolgáltatók összehasonlítása

A fulfillment szolgáltatók elsőre akár hasonlónak is tűnhetnek, de a részletekben rejlő különbségek segíthetnek eldönteni, melyik csapatra van igazán szükséged.

Continue reading
címlap csomaglogisztika fulfillment kiszervezett logisztika kollekció Logisztika

SEO-zás 2021-ben: mi határozza meg a szolgáltatás árát?

SEO-zás 2021-ben: mi határozza meg a szolgáltatás árát?

Hogyan áll össze egy keresőoptimalizálási projekt ára 2021-ben? Mi mennyibe kerül a SEO világában és mekkora ezeknek a tételeknek a hozzáadott értéke egy projektben?

Continue reading
címlap keresőoptimalizálás kollekció kulcsszókutatás linképítés SEO

Hogy változik az e-kereskedelem a közösségi értékesítés hatására?

Hogy változik az e-kereskedelem a közösségi értékesítés hatására?

A közösségi platformok évről évre más hatást gyakorolnak az e-kereskedelemre, és folyamatosan jelennek meg új, közösségi értékesítést célzó funkciók ezekben az alkalmazásokban.

Continue reading
címlap közösségi értékesítés social selling

A húsvét az új karácsony – tapasztalatok nagyvállalati szemszögből

A húsvét az új karácsony - tapasztalatok nagyvállalati szemszögből

A Trans-Sped, a Webshippy és az OANDER közösen szervezett e-kereskedelmi meetupján a logisztikai rendszerek fejlesztői és használói osztották meg tapasztalataikat.

Continue reading
címlap meetup Oander Trans-Sped Webshippy

Hogyan keltsd életre a hírleveleidet?

Hogyan keltsd életre a hírleveleidet?

A hírlevél még mindig hatékony marketingeszköz lehet – feltéve, ha jól csináljuk. Összeszedtük a legfontosabb pontokat, amelyekre érdemes figyelmet szentelni, hogy hírleveleink jól működjenek.

Continue reading
címlap hírlevél marketing online marketing

Így optimalizáld tartalmaidat a YouTube-ra

Így optimalizáld tartalmaidat a YouTube-ra

A YouTube-on a tartalom mellett az is fontos, hogy a platform keresőmotorja által előnyben részesített anyagokat készítsünk.

Continue reading
címlap keresőoptimalizálás kollekció SEO YouTube

Mi a Clubhouse, és miért fontos, hogy időben ott legyél a márkáddal?

Mi a Clubhouse, és miért fontos, hogy időben ott legyél a márkáddal?

A Clubhouse egy új, audiochaten alapuló közösségi alkalmazás, amelyet legjobban úgy lehetne jellemezni, mint egy beszélgetős rádióműsor és egy konferenciahívás keverékét.

Continue reading
címlap Clubhouse influenszer marketing közösségi média
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 116
  • 117
  • 118
  • ...
  • 231
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Az omnichannel ereje: hogyan állhatunk helyt a Temuval és más versenytársakkal szemben?
Gombóc Artúrt idézik a magyarországi marketplace-ek
Rédey Iván: A vásárlót az árversennyel már nem, csak a szolgáltatói szemlélettel lehet meghódítani
Majdnem egy tucat jó tipp arra, hogyan növeld a konverziós arányt a webáruházadban
Mire figyeljen még az online kereskedő? – Ezek a legfontosabb webshopjogi változások

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!