A korábban csak legalább 10.000 fős követőtáborral rendelkező fiókok számára engedélyezett linkek mostantól minden fiókban elérhetőek az Instagram Storykban.
Continue readingÚjabb rekord, de lassuló növekedés a Singles’ Day-en
Az Alibaba és a JD.com mindig minden rekordot megdöntő akciós napja, a 11.11 Singles’ Day idén nagyjából 139 milliárd dollár bruttó forgalmat hozott, a növekedés azonban csekélyebb az előzetes várakozásokhoz képest.
Continue readingA webáruházak tizedének esett csak a forgalma a járvány alatt
A Magyarországon üzemelő webáruházak mindössze 12 százalékának csökkent a forgalma a koronavírus-járvány kirobbanása óta – ez derül ki a 14. Nagy Webáruház Felmérés adataiból.
Continue readingMit tanulhatunk a kínaiaktól? 2+3 tipp a sikeres online értékesítéshez – 2. rész
A távol-keleti ország a digitalizáció és az e-kereskedelem területén világszinten is élen jár. A The Economist vezércikke alapján tovább fejtegetjük ennek okait és tanulságait.
Continue readingSzállítás és visszaküldés – mire figyelj a karácsonyi időszakban?
Közelednek az ünnepek, amit vásárlók és vállalkozók egyaránt várnak. Kiemelten fontos időszak ez az online áruházak életében is, ezért hoztunk neked 8 tippet, hogy mikre figyelj szállításnál és visszaküldésnél.
Continue readingÁruhiány karácsonykor? Nem lehet mindenre felkészülni!
A chiphiány, a szállítási és munkaerőpiaci nehézségek miatt idén a Black Friday és karácsony előtt is világszerte áruhiány alakulhat ki importtermékekből.
Continue readingWebshop 48 óra alatt? Igen!
Az online világ jelentősége a koronavírus-járvány hatására felértékelődött, és több iparág esetében is bizony muszáj volt erősen alkalmazkodni a megváltozott környezethez.
Continue readingRuhajavítási programot indít a Zalando
A pilot programként elinduló Care&Repair kezdeményezéssel a vezető német divatipari kereskedő a ruhák élettartamának meghosszabbítását, ezen keresztül pedig a fenntarthatóságot tartja szem előtt.
Continue readingÁrukereső.hu – GKI Digital: Az idei lesz az utóbbi 7 év leggazdagabb karácsonya
Az ország legnagyobb online vásárlási szakértőjeként működő Árukereső.hu és piackutató partnere, a GKI Digital immár hetedik éve vizsgálja a felnőtt lakosság karácsonyi ajándékvásárlási terveit, szokásait.
Continue readingIdén először együtt Black Friday-ezik az Extreme Digital és az eMAG
A legnagyobb hazai e-kereskedő cégcsoport a tőle megszokott módon a “hivatalos” időpontnál egy héttel korábban, vagyis november 19-én akciózik.
Continue reading








