Kereskedelmi dinoszauruszból vált online bajnokká az Amazon ősi riválisa

A Walmart a világ legnagyobb áruházlánca, ám tíz évvel ezelőtt egy dinoszauruszra emlékeztetett, amely felett eljárt az idő. Fogalma sem volt arról, mi fán terem az elektronikus kereskedelem. Azóta 180 fokot fordult a világ: a Walmart ma már elektronikus piacteret üzemeltet, ami a cég offline gyökereit kihasználva napon belüli kiszállítást kínál.

Continue reading

Díjazták az innovatív, ügyfélfókuszú jogszolgálatot

Technológiai díjat kapott az idei “Az Év Honlapja” versenyben a VirtualJog. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) rangos elismerését a cégnél az elmúlt öt év munkájának elismeréseként is fogadták. Akként, hogy érdemes az aktuális online kereskedelmi trendeknek is megfelelő technológiai megoldásokkal végezni az innovatív jogi szolgáltatást.

Continue reading

Így végezhetsz komplett kutatást percek alatt – az MI segítségével

Az elmúlt hónapokban több mesterséges intelligenciás (MI) kutatóeszköz jelent meg, ami a marketingeseket igazán lázba hozhatja, mivel a kutatás jószerével napi szintű feladat a számukra, és ez (legalábbis eddig) igazán időrabló tudott lenni. – Londonból jelentkezett be friss tapasztalataival Mészáros Beatrix.

Continue reading

Venni, venni, folyton vásárolni volna jó?

vásárlás

Felmérések szerint az emberek többsége élvezetesebbnek tartja az online vásárlást, mint a fizikai boltok felkeresését. A pszichológusok meg tudják ezt magyarázni, a marketingesek pedig meg tudják mondani azokat a technikákat, amikkel ki lehet ezt használni. Az e-kereskedőknek már csak építeniük kell a tudásra, és használniuk kell az eszközöket.

Continue reading

A fogyasztói bojkott megmutatja az online kereskedelem sötét valóságát

Az Egyesült Államokban több civil mozgalom is célkeresztjébe vette a legnagyobb kereskedelmi vállalatokat, mert szerintük kiszipolyozzák kisebb céges partnereiket és kizsákmányolják munkavállalóikat. Bojkott a jelszó, és így vásárlói bojkottokra szólítják fel például az Amazon fogyasztóit is. Ám a jelek szerint nem igazán értik, hogyan is működnek az online piacterek.

Continue reading

Ádám Attila: „A legtöbben ott rontják el, hogy elég nekik, ha a vásárló elégedett”

Reflexshop

Húsz éve, az első üzlet megnyitása óta csak növekedni tudott a Reflexshop. Az online és offline áruházat egyaránt üzemeltető, valamint nagykereskedelmi partnereknek is beszállító cég tavaly is így tett: kétszámjegyű növekedést ért el. Ádám Attila tulajdonos szokatlan magyarázata, hogy minden azért van, mert mernek cikázni. – Balázs Zsuzsanna interjúja.

Continue reading

A vámok mindig változnak, de ettől nem kell az e-kereskedőknek megijedniük

vám

A legnagyobb kihívás, amivel egy online kereskedő szembe kerülhet a változó vámokkal kapcsolatban az lehet, hogy megtalálta-e logisztikai partnerét, amely segít menedzselni nemzetközi tevékenységét. A kulcsszó a „változó”, mert a szakértő éppen ahhoz ért, hogy az üzletfelek alkalmazkodjanak a folyton módosuló szabályozási környezethez.

Continue reading

Nem csupán jogi előírás az akadálymentességi kötelezettség

Alapvető tervezési elv, amely minden felhasználó számára biztosítja a digitális tartalmak elérhetőségét. A termékek és a szolgáltatások akadálymentességéről szóló EU-s rendelet 2025. június 28-tól lép hatályba. Ez előírja majd, hogy a digitális termékeknek és szolgáltatásoknak mindenki számára egyenlő eséllyel hozzáférhetőnek kell lenniük.

Continue reading

A tanácsadás egyedi módszerét kínálja egy e-kereskedői vállalkozói közösség

eCommerceFuel

Ezer sikeres e-kereskedelmi vállalat tulajdonosa a tagja az eCommerceFuel-nek, mely vélhetően teljesen egyedi tanácsadó vállalkozásnak tekinthető. Valójában nem is vállalkozásról van szó, hanem a kollektív bölcsességre építő közösségről, amely üzleti ötleteket kínál a résztvevők problémáira. Ezek közé tartoznak azok az áprilisi napok, amelyekre marketingkampányt lehet építeni.

Continue reading