Az internet virtuális terében működő webáruházak láthatatlanok addig, amíg az internetes keresők nem dobják fel azokat a világhálón szörfözők képernyőire. Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy a jó marketingen múlik, hogy ez minél gyakrabban megtörténjen. Ez a webáruház indításról szóló sorozatunk következő tétele.
Continue readingDigiméter 2024: a kereskedőcégek jobban digitalizáltak
Az országos reprezentatív mintán, 600 vállalkozás megkérdezésével készített friss kutatás szerint a magyar kkv-k digitalizációja visszatérni látszik a koronavírus előtti gyakorlatokhoz. A digiméter szerint a hat mért terület közül egyedül a digitális pénzügyek tudott szignifikánsan fejlődni, miközben az egyébként is legfejletlenebbnek számító marketing és sales visszaesett.
Continue readingVan podcasted? És hányan hallgatják?
A podcast marketing remek eszköze lehet a vállalkozásodnak, akár vállalatoknak, akár magánszemélyeknek értékesítesz. Mégis érdemes pár dologra odafigyelni, hogy valóban megérje ezt a tartalommarketing eszközt használni márkád népszerűsítésére.
Continue readingMegégették magukat a visszáru logisztikával a technológiai vállalatok
A digitalizáció előretörésének korszakában hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy vannak ágazatok, amelyek nagyon is földhöz ragadtak. Ilyen az elektronikus kereskedelem logisztikai háttere is, amelyet ugyan alaposan felforgatott a technológiai fejlődés, ám ettől még az árunak fizikai valójában is el kell jutnia feladótól a címzettig.
Continue readingMunch: nem kell túlgondolni a dolgokat!
A Munch innovációja valójában annak elérése, hogy a környezetedben nem kell bemenned az összes boltba, hogy kiderüljön: hol vannak ételmentéshez kapcsolódó lehetőségek, projektek, hanem egy platformon összegyűjtve lehet mindezt hatékonyabban megvalósítani.
Continue readingMi tehetsz az árversennyel szemben webáruház tulajdonosként?
A potenciális vásárlók kezében egyre kevesebb pénz van. Ennek hatására szegmensenként változó mértékben visszaesett a webshopok értékesítési volumene is. Természetesen vannak olyan webáruházak is, melyeket nem érintették komolyabban a közelmúlt kihívásai, sőt voltak akik növekedni tudtak a nehézségek ellenére is.
Continue readingAz e-kereskedelem jövőjét már az AI írja
Az e-kereskedelem az egyik legfontosabb felhasználója a mesterséges intelligenciának (AI). Használati területei a személyre szabott termékajánlásoktól és a továbbfejlesztett ügyfélszolgálattól, az árazás optimalizálásán és az intelligens logisztikán át, az értékesítési/kereslet-előrejelzésekig terjednek.
Continue readingGenerációk harca vagy mindenkinek való vidék?
Előfordulhatnak olyan mértékű turbulenciák, amikor professzionális segítségre van szükségünk. Tegyünk egy rövid utazást ebben a különböző generációk által lakott világban, hátha kiderül, hogy nem is véletlen a marketing érdektelensége.
Continue readingMegmérkőztek értünk: Chat GPT vs. Google Gemini
Tavaly számos alkalommal foglalkoztunk a Kosárértéken is a ChatGPT SEO területén történő felhasználásával és meglepően hatékonynak bizonyult. De most, hogy a Google Gemini személyében egy (állítólag) még hasznosabb riválisa is lett, kíváncsiak lettünk, hogy kettejük közül melyik használhatóbb élesben – igaz, csak néhány egyszerűbb feladatra.
Continue readingVéget érhet végre a verandatolvajok aranykora
Meglepően nagy gondot okoz a lakásajtók elé helyezett küldemények ellopása az Egyesült Államokban, ahol korábban a reggeli újságot és a friss tejet szállították így házhoz. A webáruházakban vásárolt egyes termékek értéke már olyan magas, és olyan könnyű túladni rajtuk, hogy ez felkeltette a tolvajok érdeklődését.
Continue reading








