Kisgyermekes vásárlóinak kedveskedik a Rossmann új, előfizetéses pelenkacsomagjával. A drogérialánc előfizetéses modelljének keretében 4 hetente automatikusan és ingyenesen ajtóig szállítják a gyermek számára szükséges pelenkákat és popsitörlőket.
Continue readingFolyamatosan vezetik be a Google AI válaszokat a találati oldalakra
Egy hónapja már, hogy újabb komoly kihívással nézhetünk szembe a SEO-ban, amit a Google AI Overview funkció bevezetése jelent a találati listákra. Az alábbiakban körbejárjuk, hogy milyen kritikák érték eddig a Google-t az AI válaszok kapcsán, valamint nemzetközi felmérések eredményei alapján próbálunk következtetni a működésére és forgalomra gyakorolt hatásaira.
Continue readingItt az újdimenziós virtuális vásárlás – vagy egy újabb bukás?
A Walmart Realm egy új, metaverzum-stílusú online vásárlási platformként indult el az Egyesült Államokban, egyedi, immerzív élményt kínálva. A platform célja, hogy kitűnjön az Amazon által dominált online piacon. Nézzük, akkor mit is lehet tudni erről az ígéretről!
Continue readingBizalomépítés és cselekvőképes stratégiák webáruházaknak
Webshop működtetőjeként kulcsfontosságú megbízható vásárlási környezetet kialakítanunk, de ugyanennyire fontos kommunikálnunk is ezt. Hogyan alakíthatjuk a látogatókat hűséges vásárlóvá? Íme néhány megvalósítható stratégia, amivel hatékonyan erősíthetjük vevőink bizalmát, miközben webáruházunk hitelessége is növekszik.
Continue readingZuckerberg Bezos bajszát huzigálja
A Facebook Marketplace elektronikus piactér látogatóinak száma szép csendben az Amazoné négyszeresére nőtt. Ez nem jár ennek megfelelő pénzügyi sikerrel, de segít Mark Zuckerberg cégének visszaszerezni a fiatalok érdeklődését. Jeff Bezosnak eszébe juthat a kereskedők régi igazsága: egyetlen cégnek sem garantált egyszer megszerzett piaci pozíciója.
Continue readingMennyire biztos a Web3 kudarca?
A 2021-es év a Web3 hajnalát jelentette, egy olyan decentralizált internet vízióját, melyet a blokklánc és a felhasználói tulajdonjog erősített. A kockázati tőkebefektetők, akiket lenyűgözött a benne rejlő lehetőség, harminc milliárd dollárt zúdítottak a születőben lévő „birodalmat” alakító startupokra. Ám mára a helyzet drámaian megváltozott.
Continue readingAz elnök benyomásai egy konferenciáról, sorskérdésekről Esztergomban
A XX. Elektronikus Kereskedelmi Konferencia színhelye új volt, a téma- és problémaérzékenység, az e-kereskedelmi szektort érő hatások „kibeszélési hajlandósága” azonban a régi, megszokott, nyílt sisakos. – Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének beszámolója következik.
Continue readingRecommerce: újra felértékelődik a körforgásos gazdaság ostyája
Bár nem új koncepció, a használt termékek adásvétele (recommerce) az elmúlt két-három évben jelentősen megugrott. A szűkülő gazdasági keretek miatt vásárlásainknál egyre nyitottabbak vagyunk a használt termékekre, illetve elkezdtük értékesíteni saját dolgainkat is. Ez hatással van a közvetlen értékesítésre, ami ösztönözheti a kereskedőket, hogy belépjenek erre a piacra.
Continue readingHa webáruházat indítasz: tudd, hogy mi állította a feje tetejére az e-kereskedelmet!
Az elmúlt tíz évben gyökeres változáson ment át az e-kereskedelem. A viszonylag könnyű piacra lépés nyomán olyan sok webáruház jött létre, hogy ma csak az lehet sikeres közülük, amely kiemelkedően jó a marketingben.
Continue readingÖtletek már vannak az ellátási láncok makacs gondjainak megoldására
Csalódást hozott az idei év azoknak, akik – elfogadva az előrejelzéseket – arra számítottak, hogy 2024-ben jobban, megbízhatóbban, pontosabban fognak működni a kereskedelmi ellátási láncok, mint 2023-ban. Kiderült, hogy ez a várakozás nem teljesül. A kérdés az, hogyan birkózzanak meg a webáruházak ellátási láncuk továbbra is ingatag helyzetével.
Continue reading








