Ha új porszívót rendelsz, ne a rossz hűtőládádat akard elvitetni!

használt

Olykor furcsa helyzetek alakulnak ki a házhoz szállítás során a használt termék elszállításával kapcsolatosan. Ezeknek a kiindulópontját a legtöbbször a megrendelő nem teljesen pontos ismeretei jelentik. Így fontos tisztázni: mit, mikor, hogyan lehet egy-egy új csomag érkeztével a házhoz szállítást végző szakemberekre bízni, nekik átadni.

Continue reading

Export nélkül halványul a talpon maradási esély az e-kereskedelemben

export

Ahogy közeledik az év vége, a sajtó késztetést érez arra, hogy összefoglalja a gazdasági ágazatok trendjeit. Ami ezen belül az elektronikus kereskedelmet illeti: mindegyik összesítés a gyors és költséges technikai fejlődésről szól. Ez azt sejteti, hogy aki egy országon belüli eladásaiból megélni, annak egyre nehezebb lesz a dolga. Export nélkül egyre kevésbé megy….

Continue reading

Már csak ez hiányzott: támadóra vált az MI az év végi főszezonban

A mesterséges intelligencia (MI) mint minden új technológia, kétélű fegyver az emberek kezében. Amilyen nagy segítséget kínálhat az online kereskedőknek, éppen olyan nagy kárt okozhat, ha a kiberbűnözők használják. Az idei ünnepi szezonban sajnos, a jelek szerint az utóbbi gyakorolhat nagyobb hatást az elektronikus kereskedelemben.

Continue reading

Az Amazon robotraktár flottával száll be a Micro-Fulfillmentbe

Az Amazon ismét robotizált raktárakba fektet, a korábbi gigaberuházásokkal ellentétben a világ legnagyobb e-kereskedője az év egyik legnagyobb hatásúnak várt logisztikai trendje, a micro-fulfillment mellett teszi le a voksát. Már meg is kezdte az egyik élelmiszer nagyáruházhoz kapcsolt néhány robotraktár tesztelését: a vásárlók más Amazon-rendeléseiket is átvehetik, miközben élelmiszereket vásárolnak.

Continue reading

Az automatizáció a szükséges falat kenyér a logisztikai csúcsidőszakok számára

Az e-kereskedelem dinamikus növekedése és a vásárlói igények változásai folyamatos kihívások elé állítják a logisztikai cégeket, különösen a kiemelt, forgalmasabb ünnepi szezon során. Az olyan csúcs vagy peak-időszakok, mint a karácsony vagy a Black Friday, komoly terhelést jelentenek a csomagküldő szolgáltatók számára. Ebben a helyzetben az operációs felkészültség, a modern technológia és az automatizáció jelentik a kulcsot a hatékony működéshez.

Continue reading

Kihúzhatja a webáruházakat a hazai piacuk bezártságából egy jó kis exportügynökség

Ha egy online kereskedő egyedül akar nekivágni az exportpiacoknak, akkor nyilvánvalóan minden ezzel kapcsolatban felmerülő gondot saját magának kell megoldania. Ez éppen olyan riasztó, amilyennek látszik. Ezt ismerték fel Vietnámban is, ahol az egyik elektronikus piactér új szolgáltatással bővült. És az exportügynökség, mint tevékenység, meglepően sikeres lett.

Continue reading

Bőgel György: Élet a kazalban, avagy hogyan épül az MI világ?

Vajon a globális gazdaság mely szektorai tekinthetők úttörőknek a mesterséges intelligencia alkalmazásában? Közöttük van-e a kereskedelem? Többféle mutatót is felhasználhatunk e kérdések megválaszolásához. Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület volt elnöke, a CEU tanára többek közt a kazal módszert is beépítve írt egy újabb hosszú, tartalmasan figyelemre méltó analízist a Kosárérték olvasói számára.

Continue reading