Előkerült végre Jack Ma, legalábbis egy állítólag január 20-án megjelent videofelvétel tanulsága szerint az extravagáns kínai milliárdos él.
Continue readingKözösségi média és e-kereskedelem 2021-ben: Facebook és Instagram
A közösségimédia-platformok a jelek szerint egyre nagyobb szeletet akarnak hasítani az e-kereskedelemből. Összeszedtük azokat az újításokat, amelyek valószínűleg meghatározzák majd a 2021-es év trendjeit.
Continue readingNyers számokból automatizált konverziónövelés
Hogyan hasznosíthatod jobban a vállalkozásod kereskedelmi adatait, és hogyan válhatnak a megismerhető piaci adatok gyors, biztonságos, sőt akár automatizált döntésekké, majd javuló konverziós mutatókká?
Continue readingAz Amazon babérjaira törhet a közeljövőben Shopify
A közel 15 éve indult Shopify mostanra a második legnagyobb e-kereskedelmi szereplővé vált az USA-ban, és az Amazon “láthatatlan riválisaként” világszinten is a legjelentősebb szereplők egyike lett.
Continue readingTovább folytatja a flottaépítést az Amazon Air
Az amerikai e-kereskedelmi szektor zászlóshajója már nemcsak lízingel, hanem vásárol is repülőgépeket, és a jelek szerint hosszú távon is berendezkedik a légi szállítmányozás világában.
Continue readingÚjabb nagy márka, a Coca-Cola indít előfizetéses értékesítést
A világ legnépszerűbb kólája és egyben legismertebb márkája ismét megpróbálkozik a havi díjas előfizetéses rendszer bevezetésével.
Continue readingIngyenes e-kereskedelem akadémia indul vállalkozásoknak
A Protechtor E-commerce első alkalmával, január 19-én az amerikai Walmart Labs San Diego-i vezetője lesz az előadó.
Continue readingMarketingnaptár: útmutató a 2021-es kampányokhoz
Összeállítottuk a 2021-es év marketingnaptárát, amely segít eligazodni a világnapok, akciós napok és nagyobb események között, hogy segítsünk a kampányok megtervezésében, időzítésében.
Continue readingÁrösszehasonlító és kuponkereső funkció is megjelent az új Edge böngészőben
A Microsoft év végén bemutatott újításai kifejezetten a leértékelések, a kuponok, a legjobb ajánlat megtalálását szolgálják az Edge böngészőben és a Bing keresőben is.
Continue readingDirect to Consumer: a modell hatása a hagyományos e-kereskedelemre
A DTC értékesítési modell értelemszerűen kannibalizálja a hagyományosan közvetítő szerepet betöltő e-kereskedők piacát, vagyis a nagy márkákat értékesítő kereskedőknek még ádázabb küzdelemre kell készülniük.
Continue reading