A pilot programként elinduló Care&Repair kezdeményezéssel a vezető német divatipari kereskedő a ruhák élettartamának meghosszabbítását, ezen keresztül pedig a fenntarthatóságot tartja szem előtt.
Continue readingÁrukereső.hu – GKI Digital: Az idei lesz az utóbbi 7 év leggazdagabb karácsonya
Az ország legnagyobb online vásárlási szakértőjeként működő Árukereső.hu és piackutató partnere, a GKI Digital immár hetedik éve vizsgálja a felnőtt lakosság karácsonyi ajándékvásárlási terveit, szokásait.
Continue readingIdén először együtt Black Friday-ezik az Extreme Digital és az eMAG
A legnagyobb hazai e-kereskedő cégcsoport a tőle megszokott módon a “hivatalos” időpontnál egy héttel korábban, vagyis november 19-én akciózik.
Continue readingMit tanulhatunk a kínaiaktól? 2+3 tipp a sikeres online értékesítéshez
Kína a világ második legnagyobb gazdasága, és mára kétségkívül a legnagyobb elektronikus kereskedelmi piac, melynek digitalizációja minden korábbinál nyilvánvalóbb.
Continue readingA Yuspify e-kereskedelmi körképet készít webáruházak számára
A Yuspify legújabb kutatásában a 2021-es év e-kereskedelmi kihívásaira keresi a választ. A kutatás kitöltői értékes nyereményeket kaphatnak, melyek komoly előnyt jelenthetnek a novemberi Black Friday időszaka alatt.
Continue readingAz online vásárlók több mint fele rendelne külföldről karácsonyi ajándékot
A külföldi kereskedőknél sokszor szélesebb választékhoz vagy kedvezőbb árakhoz juthatnak hozzá a vásárlók, a lokálpatriotizmus itt már könnyen a háttérbe szorul.
Continue readingÚjabb e-kereskedelmi óriás, a Shopee is Európában terjeszkedik
Alig telt el egy hónap azután, hogy a szingapúri Shopee megjelent Lengyelországban, máris újabb európai piacokon, Spanyolországban és Franciaországban nyomul előre.
Continue readingAliExpress: újratervezett logisztikával akár 3-7 napos kiszállítás Európába
Az AliExpress jelentős logisztikai fejlesztést hajtott végre az európai pozícióinak megőrzése és megerősítése érdekében.
Continue readingÚj útmutatót tett közzé a Google a sikeresebb SEO érdekében
Idén ősszel a Google újabb útmutatót tett közzé SEO témában: az ebben részletesen kifejtett best practice-ek segítségével jelentősen növelhetjük az e-kereskedelmi projektjeink sikereit.
Continue readingEgyedi vásárlói élmény és adatvédelem – lehetséges egyszerre mindkettő?
Napjainkban az e-kereskedelmi vállalkozások csak akkor lehetnek sikeresek, ha személyre szabott vásárlói élményt kínálnak a fogyasztóik számára. Az adatvédelmi szabályozások azonban megnehezíthetik a dolgukat.
Continue reading








