Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

Ruhajavítási programot indít a Zalando

Ruhajavítási programot indít a Zalando

A pilot programként elinduló Care&Repair kezdeményezéssel a vezető német divatipari kereskedő a ruhák élettartamának meghosszabbítását, ezen keresztül pedig a fenntarthatóságot tartja szem előtt.

Continue reading
címlap divat fenntarthatóság környezettudatosság Zalando

Árukereső.hu – GKI Digital: Az idei lesz az utóbbi 7 év leggazdagabb karácsonya

Ecommerce Hungary: Elmaradtak a rekordok a karácsonyi szezonban

Az ország legnagyobb online vásárlási szakértőjeként működő Árukereső.hu és piackutató partnere, a GKI Digital immár hetedik éve vizsgálja a felnőtt lakosság karácsonyi ajándékvásárlási terveit, szokásait.

Continue reading
Árukereső.hu címlap GKI Digital karácsony kutatás szezon

Idén először együtt Black Friday-ezik az Extreme Digital és az eMAG

Regionális márkavízióra és szlogenre vált az eMAG

A legnagyobb hazai e-kereskedő cégcsoport a tőle megszokott módon a “hivatalos” időpontnál egy héttel korábban, vagyis november 19-én akciózik.

Continue reading
black friday címlap eMAG Extreme Digital

Mit tanulhatunk a kínaiaktól? 2+3 tipp a sikeres online értékesítéshez

Vigyázó szemetek Kínára vessétek! Tippek a hatékony értékesítéshez 1.

Kína a világ második legnagyobb gazdasága, és mára kétségkívül a legnagyobb elektronikus kereskedelmi piac, melynek digitalizációja minden korábbinál nyilvánvalóbb.

Continue reading
Alibaba címlap élő videó Kína livestream Tencent TikTok

A Yuspify e-kereskedelmi körképet készít webáruházak számára

Publicis Le Pont: Új korszakba lépett az e-kereskedelem

A Yuspify legújabb kutatásában a 2021-es év e-kereskedelmi kihívásaira keresi a választ. A kutatás kitöltői értékes nyereményeket kaphatnak, melyek komoly előnyt jelenthetnek a novemberi Black Friday időszaka alatt.

Continue reading
címlap kérdőív kutatás Yuspify

Az online vásárlók több mint fele rendelne külföldről karácsonyi ajándékot

Nemzetközi kereskedelem

A külföldi kereskedőknél sokszor szélesebb választékhoz vagy kedvezőbb árakhoz juthatnak hozzá a vásárlók, a lokálpatriotizmus itt már könnyen a háttérbe szorul.

Continue reading
címlap elemzés import kutatás nemzetközi kereskedelem

Újabb e-kereskedelmi óriás, a Shopee is Európában terjeszkedik

Shopee

Alig telt el egy hónap azután, hogy a szingapúri Shopee megjelent Lengyelországban, máris újabb európai piacokon, Spanyolországban és Franciaországban nyomul előre.

Continue reading
címlap piactér Shopee

AliExpress: újratervezett logisztikával akár 3-7 napos kiszállítás Európába

Nem sikerül az európai áttörés az AliExpressnek

Az AliExpress jelentős logisztikai fejlesztést hajtott végre az európai pozícióinak megőrzése és megerősítése érdekében.

Continue reading
Aliexpress címlap csomaglogisztika nemzetközi kereskedelem

Új útmutatót tett közzé a Google a sikeresebb SEO érdekében

Google Helpful Content Update: mik az eddigi tapasztalatok?

Idén ősszel a Google újabb útmutatót tett közzé SEO témában: az ebben részletesen kifejtett best practice-ek segítségével jelentősen növelhetjük az e-kereskedelmi projektjeink sikereit.

Continue reading
címlap Google keresőoptimalizálás kollekció SEO

Egyedi vásárlói élmény és adatvédelem – lehetséges egyszerre mindkettő?

Egyedi vásárlói élmény és adatvédelem – lehetséges egyszerre mindkettő?

Napjainkban az e-kereskedelmi vállalkozások csak akkor lehetnek sikeresek, ha személyre szabott vásárlói élményt kínálnak a fogyasztóik számára. Az adatvédelmi szabályozások azonban megnehezíthetik a dolgukat.

Continue reading
adatvédelem címlap GDPR nyomon követés vásárlói élmény
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 109
  • 110
  • 111
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!