A közösségi média világában élre törő TikTok stratégiai együttműködésre lép a zártláncú műsorszolgáltatással foglalkozó, Atmosphere nevű amerikai startuppal, így több nyilvános helyen is láthatóak lesznek a tartalmaik a kihelyezett TV-ken.
Continue readingA webshopok túlnyomó része nem megfelelően kezeli az értékeléseket
Az Európai Bizottság jelentése szerint a webshopok kétharmadánál találtak problémás pontokat az értékelések megbízhatósága kapcsán, 55% pedig vétett az EU vonatkozó jogszabályai ellen.
Continue readingHogyan csúszik ki a nagy márkák kezéből saját cikkeik értékesítése?
Sok márka adta át a korai e-kereskedelmi tevékenységét harmadik félnek, hogy azok értékesítsék, és ezzel el is veszítették ennek a szegmensnek a nagy részét – most ugyanez történik a használt termékek eladásával.
Continue readingA visszaküldött termékek kezelése a növekedés kulcsa lehet
Az ünnepi vásárlási őrületet általában a megvett áruk visszavitelének hulláma követi, ami évtizedek óta megkeseríti az év elejét a kereskedők számára.
Continue readingÉlő videós értékesítés: érkeznek a nagyok is
A Google és Meta is egyre inkább nyomul előre az élő videós értékesítés piacán. A live stream kereskedelmi stratégiákról szóló sorozatunk második részében velük foglalkozunk.
Continue readingFigitális értékesítés a gyakorlatban: Amazon Go
A technológiai és stratégiai lehetőségek ismertetése után a figitális kiskereskedelem úttörőjét és jelenlegi legnagyobb szereplőjét, az Amazon Go-t mutatjuk be.
Continue readingFigitális értékesítés a pandémián innen és túl (2. rész)
Az alapok tisztázását követően a fizikai és digitális, vagyis a figitális üzleti modell további lehetőségeit taglaljuk a cikksorozat második részében, példákkal is alátámasztva.
Continue readingFigitális értékesítés a pandémián innen és túl
A figitális (angolul phygital = physical + digital) értékesítés a fizikai és a digitális folyamatok összekapcsolását jelenti annak érdekében, hogy hatékonyabbá tegye az értékesítési folyamatot.
Continue readingBNPL: a FinTech következő célpontja a részletfizetés
A “buy now pay later” az elmúlt hónapokban akkorát futott, hogy többek szerint nemcsak felboríthatja az eddig ismert vásárlási szokásainkat, hanem újfajta adósságcsapdába is küldheti a nem eléggé körültekintő vásárlókat.
Continue readingAz élő videós értékesítés kilátásai 2022-ben – I. rész
Vajon megeszik-e a kishalakat a nagy halak? Ez az igazi kérdés az amerikai élő videós értékesítés piacon az előttünk álló évben.
Continue reading








