A tartalomról szóló cikksorozatunk folytatásaként áttekintjük, milyen eszközökkel optimalizálhatod a kontent mondanivalóját úgy, hogy azt a keresőmotor és a látogatók is értékesnek találják.
Continue readingMiért és hogyan és tervezzük meg a webáruházunk blogját?
Az oldalunkon megjelenő szövegek, és különösen a blogbejegyzéseink egyre fontosabbak – nemcsak a keresőmotoroknak, de a vásárlóinknak is. Ezek tervezéséhez és kivitelezéséhez adunk most 7 tippet.
Continue readingVége még nincs, de már lelassult a Kínai csoda
Kína szerepe a teljes e-kereskedelmi szektorban megkérdőjelezhetetlen, ezért bármi történik az ázsiai pártállamban, az hatással van például a magyarországi helyzetre is.
Continue readingAz Árukereső és a Mastercard együttműködése még jobban összekapcsolja a fogyasztókat a kereskedőkkel
Az Árukereső és a Mastercard legújabb együttműködése rugalmasabb, könnyedebb és hatékonyabb élményt kínál a „kassza” mindkét oldalán.
Continue readingA megfelelő termékleírás és a fenntarthatóság egyre fontosabb
Az Ecommerce News Europe által bemutatott kutatás szerint 11%-kal nőtt az előző évhez képest azoknak a válaszadóknak a száma, akik különösen fontosnak tartják a termékleírásokat az internetes vásárlás során.
Continue readingDigitális stratégia élesben V.: Így vágj neki az exportnak – Organikus növekedés
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk ötödik részében azt mutatjuk be, hogy technikai, tartalmi és linképítési szempontból mire érdemes ügyelnünk új weboldalunk felépítése során.
Continue readingÁtlépte az 1 billió dollárt az USA e-kereskedelmi forgalma
Az e-kereskedelem egy éves forgalma meghaladta az 1000 milliárd dollárt az USA-ban. A mérföldkő októberben érkezett el, amikor az elmúlt 12 hónap során eladott termékek összértéke átlépte ezt a határt.
Continue readingHogyan juss el több emberhez Facebookon? Így futtasd fel az oldaladat!
Habár a TikTok nagyon feljött, a Facebook még mindig az egyik legjobb hely arra, hogy a vállalkozásodat és a márkádat megismertesd a közönséggel. Ehhez adunk most 8 tippet.
Continue readingA Shopifiy általános, egész piactérre kiterjedő keresést tesztel
A keresés a Shopify teljes adatbázisában egyelőre csak néhány kiválasztott felhasználó számára elérhető, akik a cég applikációját használják vásárlásra.
Continue readingGKID – Árukereső.hu: jelentősen lassult az e-kereskedelem 2022-ben
Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022: két járvány sújtotta év és a digitális gazdaságban ezalatt tapasztalt hipernövekedés után az idén törvényszerűen várható volt egy megtorpanás.
Continue reading








