Rédey Iván, a Shoptet magyarországi vezetője a X. Magyar Marketing Fesztiválon tartott előadást, ahol többek között a cseh és szlovák piac jellemzőiről beszélt, és arról, mik gátolják leginkább a magyar e-kereskedőket az exportban.
Continue readingElérkezett hazánkba a BNPL, vagyis halasztott fizetés B2B webshopoknak is
A PastPay egy olyan innovációt vezetett be elsőként a magyar piacon, amely mind a kereskedő, mind a vállalati vásárló részére számos előnnyel kecsegtet.
Continue readingTovábbra is a gyors és személyes ügyfélszolgálat a nyerő
Ügyfélszolgálatot üzemeltetni kínnak tűnik, pedig kereskedőként meglepően sok pénzt spórolhatunk, ha ez jól működik – főleg, ha a a visszaküldéseket is megfelelő körültekintéssel intézzük.
Continue readingMennyire lehet eredményes az e-kereskedelem változó környezetben?
Milyen stratégiát folytatnak az e-kereskedők 2023-ban, mik a legfőbb nehézségeik és mit változtattak a jelenlegi helyzetben? Kutatási összefoglalónkból többek közt ez is kiderül.
Continue readingTúl az 5 millió csomagon – ennyi webáruház nem tévedhet
A Webshippy több mint 2.200 ügyfél megrendeléseit kezeli, ügyfeleik között az ország legismertebb kereskedőit találjuk.
Continue readingKlímasemleges szállítás fenntartható repülőgép-üzemanyaggal
A cargo-partner fennállása óta először bonyolított le szállítást klímasemleges módon, fenntartható repülőgép-üzemanyag felhasználásával.
Continue readingAz Amazon kiiktatja az európai közvetítőket a beszállításból
Az európai piacokon ezentúl közvetlenül a gyártóktól, harmadik felek bevonása nélkül szerzi be az árukat az amerikai e-kereskedő. Ez nem érinti a piacterén értékesítőket.
Continue readingA vevők 73%-a változtatni fog vásárlási szokásain a legfejlettebb piacokon is
Az Aucante szállítmányozási vállalatcsoport készíttetett egy reprezentatív felmérést az e-kereskedelmet érintő kihívásokról a 2023-as évre vonatkozóan. Összefoglaltuk a kutatás legfőbb megállapításait.
Continue readingA holland Bol.com bevételei is csökkentek 2022 végén
Az európai szinten is jelentős holland piactér forgalma közel 3 százalékkal mérséklődött 2022 negyedik negyedévében, szemben az egy évvel korábbi, 7,8 százalékos növekedéssel.
Continue readingHogyan írj ütős „Rólunk” aloldalt 7+1 lépésben?
Megmutatjuk, hogyan készíts olyan bemutatkozó oldalt, ami rezonál a célközönséggel, bizalmat épít a vásárlókban, és a SEO eredményeket is potenciálisan növeli.
Continue reading








