A Holland Statisztikai Hivatal január 1-jei adatai szerint a németalföldi országban 84.100 online bolt üzemelt, míg hagyományos kereskedelmi egységből csak 82100-at regisztráltak.
Continue readingHullámvasúton az e-kereskedők és a logisztikai szereplők
Az Ecommerce Hungary májusi kerekasztal beszélgetésén logisztikai szakértők értékelték a szektor helyzetét a jelenlegi, nehéz körülmények között.
Continue readingSzinte az összes hazai fizetési opció elérhetővé vált a Shopify-ban
Bármilyen Shopify webáruházba online és egyszerűen integrálható, teljes körű fizetési megoldással lépett piacra a BIG FISH Payment Gateway. A részletekől Dr. Horváth Attilát, a BIG FISH Payment Services Kft. ügyvezetőjét kérdeztük.
Continue readingAz Ecommerce Hungary két konferenciát is rendez
Két nagy eseményen is részt vehetnek a hazai e-kereskedők és az őket támogató szolgáltatók a következő hónapokban: az Ecommerce Hungary Egyesület (ECH) idén is megrendezi a Magyar E-kereskedelem Napját, valamint a 19. Ecommerce Hungary Konferenciát.
Continue readingCRO: Hogyan optimalizáljuk a webshop leglényegesebb elemeit?
A sorozat első cikkében felvázoltuk, miért fontos a konverzióoptimalizálás, mik az alapelvek a CRO során. Ebben a cikkben a főoldal és a listaoldal/kategóriaoldal konverzióoptimalizálásáról írunk.
Continue readingAz Amazon saját, ChatGPT-hez hasonló rendszert fejleszt
Az LLM (large language model) technológiára épülő, generatív nyelvi modell a cég Alexa hangasszisztensét fogja felturbózni.
Continue readingA siker régi-új receptje: a többcsatornás értékesítés
A koronavírus-járvány végeztével egyre több vásárló visszatér korábbi szokásaihoz, és az online vásárlás mellett a fizikai boltokat is használja. Így 2023-ban a kereskedők közül a többcsatornás értékesítési modellben gondolkodók tudnak majd leginkább talpon maradni.
Continue reading10 tipp a képek hatékony keresőoptimalizálásához
Miért fokozottan fontos a kép SEO alapjait alkalmaznunk 2023-ban? Hogyan állj neki a képek optimalizálásának? Az alábbiakban ezekre adunk választ.
Continue readingA kkv-nak éri meg leginkább a Shopify platformját választani
A kanadai cég az utóbbi években igazi “svájci bicskává” fejlesztette a rendszerét, amely számos integrációra is lehetőséget ad. Nézzük meg kicsit részletesebben, hogy mit is tud!
Continue readingGoogle Analytics 4: Lehetőségek és adatvezérelt növekedés
Cikksorozatunk harmadik, záró részében megvizsgáljuk, milyen új kiaknázandó lehetőségek kínálkoznak a GA4 átállást követően, majd bemutatjuk, milyen előnyökkel jár az adatvezérelt növekedésre való áttérés, a tartós, adatokra támaszkodó növekedési pályára való átállás.
Continue reading








