Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

A holland online piac már felfalta a hagyományos kereskedelmet

A Holland Statisztikai Hivatal január 1-jei adatai szerint a németalföldi országban 84.100 online bolt üzemelt, míg hagyományos kereskedelmi egységből csak 82100-at regisztráltak.

Continue reading
bővülés címlap Hollandia kőbolt online kereskedelem

Hullámvasúton az e-kereskedők és a logisztikai szereplők

Hullámvasúton az e-kereskedők és a logisztikai szereplők

Az Ecommerce Hungary májusi kerekasztal beszélgetésén logisztikai szakértők értékelték a szektor helyzetét a jelenlegi, nehéz körülmények között.

Continue reading
címlap Ecommerce Hungary kollekció Logisztika

Szinte az összes hazai fizetési opció elérhetővé vált a Shopify-ban

Szinte az összes hazai fizetési opció elérhetővé vált a Shopify-ban

Bármilyen Shopify webáruházba online és egyszerűen integrálható, teljes körű fizetési megoldással lépett piacra a BIG FISH Payment Gateway. A részletekől Dr. Horváth Attilát, a BIG FISH Payment Services Kft. ügyvezetőjét kérdeztük.

Continue reading
címlap interjú kollekció payment gateway Shopify

Az Ecommerce Hungary két konferenciát is rendez

Ecommerce Hungary

Két nagy eseményen is részt vehetnek a hazai e-kereskedők és az őket támogató szolgáltatók a következő hónapokban: az Ecommerce Hungary Egyesület (ECH) idén is megrendezi a Magyar E-kereskedelem Napját, valamint a 19. Ecommerce Hungary Konferenciát.

Continue reading
A Magyar E-kereskedelem Napja címlap Ecommerce Hungary Ecommerce Hungary Konferencia szakmai rendezvények

CRO: Hogyan optimalizáljuk a webshop leglényegesebb elemeit?

Konverzió optimalizálás

A sorozat első cikkében felvázoltuk, miért fontos a konverzióoptimalizálás, mik az alapelvek a CRO során. Ebben a cikkben a főoldal és a listaoldal/kategóriaoldal konverzióoptimalizálásáról írunk.

Continue reading
címlap CRO konverzióoptimalizálás

Az Amazon saját, ChatGPT-hez hasonló rendszert fejleszt

Az Amazon saját, a ChatGPT-hez hasonló rendszert fejleszt

Az LLM (large language model) technológiára épülő, generatív nyelvi modell a cég Alexa hangasszisztensét fogja felturbózni.

Continue reading
Amazon Amazon Alexa ChatGPT címlap LLM

A siker régi-új receptje: a többcsatornás értékesítés

A koronavírus-járvány végeztével egyre több vásárló visszatér korábbi szokásaihoz, és az online vásárlás mellett a fizikai boltokat is használja. Így 2023-ban a kereskedők közül a többcsatornás értékesítési modellben gondolkodók tudnak majd leginkább talpon maradni.

Continue reading
címlap omnichannel értékesítés online vásárlás

10 tipp a képek hatékony keresőoptimalizálásához

10 tipp a képek hatékony keresőoptimalizálásához

Miért fokozottan fontos a kép SEO alapjait alkalmaznunk 2023-ban? Hogyan állj neki a képek optimalizálásának? Az alábbiakban ezekre adunk választ.

Continue reading
címlap képek keresőoptimalizálás kollekció SEO

A kkv-nak éri meg leginkább a Shopify platformját választani

A kkv-nak éri meg leginkább a Shopify platformját választani

A kanadai cég az utóbbi években igazi “svájci bicskává” fejlesztette a rendszerét, amely számos integrációra is lehetőséget ad. Nézzük meg kicsit részletesebben, hogy mit is tud!

Continue reading
címlap KKV kollekció Shopify webshopmotorok

Google Analytics 4: Lehetőségek és adatvezérelt növekedés

A mesterséges intelligenciát hívja segítségül az új Google Analytics

Cikksorozatunk harmadik, záró részében megvizsgáljuk, milyen új kiaknázandó lehetőségek kínálkoznak a GA4 átállást követően, majd bemutatjuk, milyen előnyökkel jár az adatvezérelt növekedésre való áttérés, a tartós, adatokra támaszkodó növekedési pályára való átállás.

Continue reading
adatvezérelt működés analitika címlap GA4 Google Analytics 4 kollekció
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 69
  • 70
  • 71
  • ...
  • 239
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Márkanévválasztás: legyen a siker fele, vagy inkább a cég világ felé forduló arca
Cserjés-Kopándi Ildikó: „Hagyjuk abba a siránkozást”
Tar András: „Belecsöppentem, megtanultam, tapasztalom, csinálom”
Te csak használod, vagy érted is az MI-t az e-kereskedelemben?
Pellek Krisztián: „Szerintem én még sokáig itt leszek”

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!