Az előfizetéses modelleket itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!
Continue readingTrendy Beat: a TikTok új e-kereskedelmi funkciót tesztel
Az új, Trendy Beat elnevezésű fejlesztés alkalmazáson belüli vásárlást kínál, amellyel a cégcsoport által forgalmazott termékeket fogják árusítani.
Continue readingA mesterséges intelligencia világában nő a piaci láz
Bár az MI fejlődése több mint fél évszázados múltra tekint vissza, fejlettebb eszközeinek gyakorlati alkalmazása még gyerekcipőben jár: igazából nem az a kérdés, hogy mire használják most, hanem hogy mire lesz jó a jövőben.
Continue readingAz Admitad affiliate hálózat belép a magyar piacra
A Mitgo csoporthoz tartozó Admitad affiliate hálózat közép-európai pozícióját erősítve belép a magyar piacra. Ezzel mostantól a helyi vállalkozások számára is elérhető az Admitad online értékesítést növelő szolgáltatása.
Continue readingMegalakult a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozata
2023. június 20-án megalakult a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Női Marketing Tagozata. A több mint 30 éve elkötelezett munkát végző szakmai szervezet új tagozata egyben a társadalmi szerepvállalás és az értékteremtő, tudatos kommunikáció melletti kiállás.
Continue readingA progresszív webalkalmazásoké a jövő?
A progresszív webalkalmazás (PWA) biztosíthatja azokat a funkciókat, amikre egy hagyományos mobilalkalmazás képes, méghozzá anélkül, hogy szükség volna egy különálló mobil app lefejlesztésére.
Continue readingAz Alibababa ismét Európában terjeszkedik: jön a Tmall
A kínai e-kereskedelem zászlóshajója az európai piac meghódítására készül – közölte a vállalat elnöke. Ez jelentős előrelépést jelent a távol-keleti e-kereskedelmi óriás nemzetközi terjeszkedésében.
Continue readingMár a kétezres évek eleje is retrónak számít a Vatera adatai szerint
Tamagocsi, halászsapka és discman: újra hódítanak az Y- generáció tinikorszakát idéző kedvencek – derül ki a Vatera kínálatának és eladásainak alakulásából. Ezek, a már-már retrónak számító, egykor nélkülözhetetlen tárgyak és divatcikkek, most újra szuper trendik.
Continue readingFelhagy a Meta kiskereskedői ambícióival
A Facebook-csoport épp csak belefogott a fizikai üzletek megnyitásába, azonban belső források szerint egyelőre nem kíván tovább terjeszkedni a hagyományos kereskedelmi piacon.
Continue readingMiért érdemes a visszatérő vásárlókra jobban figyelni?
Szeretnél kisebb marketingköltéssel nagyobb bevételt elérni? Cikkünkben bemutatjuk az előfizetésben rejlő lehetőségeket, és hogy miként tudod átalakítani a bizniszed termékből szolgáltatásalapúvá.
Continue reading








