Arnold Schwarzenegger egy kis Graz melletti stájer faluból ment világgá és végül három területen is maradandót alkotott. Vajon hogyan csinálta, el lehet-e tőle tanulni a siker receptjét? Megtanulhatjuk hogyan tehetjük magunkat hasznossá, ha követjük az „élet hét szabályát”!
Continue readingEljött hát az MPL ideje – de milyen egyéb lehetőségek maradtak?
Fontos határidőn vagyunk túl: a webáruházaknak március 28-ig kellett feltüntetni az MPL szállítást a vonatkozó kormányrendelet értelmében. Összefoglaltuk, hogy jelenleg mit lehet tudni az online boltokra kirótt kötelezettségről.
Continue readingAz AI-dömpingtől az Zero-party adatgyűjtésig – most ez a 10 e-commerce trend a fontos
A globális e-kereskedelmi ágazat, az irányadó trend gyorsan változik. A mögöttünk álló, meglehetősen nehéz tavalyi év után nyilvánvaló, hogy az online vállalkozásoknak lépést kell tartaniuk a legújabb e-kereskedelmi trendekkel és a folyamatosan változó fogyasztói igényekkel.
Continue readingNem baj, ha a csomag nagy, nehéz vagy sérülékeny
A bútorok, a kerti gépek vagy éppen a méretes fitnesz eszközök szállítása nem lehet komoly akadály. Valós piac igényeire reagálva vezette be a GLS Hungary tavaly áprilisban a GLS XXL szolgáltatást.
Continue readingÚj szintre emeli a webáruházakat az előfizetéses e-kereskedelem
Egyre több kereskedő ismeri fel az előfizetéses modellel járó előnyöket: növekvő bevétel és profit, kiszámítható működés, hűséges visszatérő vásárlók stb. De hogyan és mire érdemes elsőre odafigyelni? Erre a kérdésre próbáltunk meg kimerítő választ adni.
Continue readingMinden e-kereskedő örök kérdése: mitől jobb az egyik webáruház, mint a másik?
A jó webáruházakat azt különbözteti meg a rosszaktól, hogy magasabb forgalmat érnek el. Eddig egyszerű a dolog. Az internet virtuális terében azonban egyebek mellett titokzatos algoritmusok is befolyásolják a sikert.
Continue readingÚjra kell gondolni a hirdetéseket a Google-keresések visszaszorulása miatt
Egy friss jóslat szerint a csevegőrobotok és az MI chatbotok véget vetnek a keresőmotorok használatára épülő internetes keresések korának. A jövendölés két évre előre a viszonyszámot is megadta: a régi vágású keresések száma negyedével is csökkenhet.
Continue readingMiért hasznos egy mindmap?
Mi mindenre lehet hasznos a mindmap? Tervezd meg a vállalkozásod folyamatait mindmap-ben! Használd a vásárlóid user journey-jéhez, hogy jobban megértsd őket és hatékonyabb marketinget tudj építeni számukra!
Continue readingA Google Consent Mode v2
Bemutatunk egy újabb fontos beállítást (Google Consent Mode), amely szükséges az összes weboldal esetén ahhoz, hogy minden analitikai és hirdetéshez gyűjtött felhasználói adatgyűjtés akadály nélkül mérhető legyen.
Continue readingVáratlan változásokat hoz az MI megjelenése az online marketingben
Azt gondolhatjuk, hogy az MI üzleti felhasználása a legjobb dolog, ami vállalatokkal történt a felhő számítástechnika megjelenése óta. Valójában messze nem ennyire rózsás a kép.
Continue reading








