Az MI beviheti az erdőbe az online kereskedőket

MI

Megtörtént, amire józan belátással számítani lehetett: megszületett a „bio” jelző új értelmezése. Az élelmiszerek biológiailag tudatos előállítása helyett a szolgáltatások biológiai, azaz emberi előállításáról van szó a mesterséges intelligencia mellőzésével. A felhasználóknak és fogyasztóknak fenntartásaik vannak a robotokkal szemben.

Continue reading

Bőgel György: Az armageddonra még várni kell

mesterséges

Vajon milyen hatással volt eddig a mesterséges intelligencia (MI) a gazdaságra, a vállalatok teljesítményére, a munka világára? Mi valósult meg az ígéretekből és a jóslatokból? Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének cikke e témában fogalmaz meg néhány gondolatot, az írás végén a kereskedelem példáján keresztül érzékeltetve a hatásmechanizmusok feltárásának fontosságát és nehézségeit.

Continue reading

Itt az újabb veszedelem: amerikai webáruházak vetettek szemet  az európai piacra

Azok az észak-amerikai székhelyű e-kereskedelmi vállalkozások, amelyek még nem terjesztették ki tevékenységüket Európára jó üzleti lehetőségekről maradnak le. Ugyanakkor az ottani cégek nehezen igazodnak el az európai piacon, így érdemes helyi partnereket keresniük. Ez az európai online kereskedőknek is jó üzleti lehetőséget kínálhat.

Continue reading

Webáruházindítás: van jó megoldás a csomagszállítás gordiuszi csomójára is

shoprenter

A futárok látványa az utcákon és a bejárati ajtók előtt a koronavírus-járvány idején vált megszokottá, ám azóta a házhozszállítás mellett nagyot fejlődött a csomagpontra kézbesítés is. A szállítás terén a Magyar Posta futárcégének kötelező feltüntetése borzolta a webshoptulajdonosok idegeit 2024 elején, ám erre is van már válasz: a Shoprenter Go szolgáltatás.

Continue reading