Ugyan már tavaly óta Magyarországon is elérhető a Google kereskedőknek szóló hirdetési terméke, a tapasztalatok szerint sokan még sincsenek tisztában ennek a hatékony kampányformának a működésével.
Continue readingGuba Vanda
Az Ecommerce Expo Budapest főszervezője.
Continue readingPacsirszky Tamás
A ShopRenter partnerségekért felelős vezetője.
Continue readingÚjabb e-kereskedelmi megoldások érkeznek az Instagramba
Folytatja a Facebook az e-kereskedelmi lehetőségek bővítését az Instagramon: további monetizációs lehetőségek érkeztek az IGTV-be, és hamarosan a felhasználói filmtekercsekbe is jöhetnek a vásárlási opciók.
Continue readingA hirdetési fiókok adatai igazolják: elérte az e-kereskedelmet a második hullám!
Meredek emelkedésnek indult az e-kereskedelmi forgalom, ha bejön a papírforma, a „szokásos” év végi szezonális forgalomnövekedés rekordszintű bővülést, valamint számos kellemetlenséget hozhat.
Continue reading5 kritikus hiba, amit kezdő e-kereskedők gyakran elkövetnek
Online üzletbe kezdeni ma már szinte túl egyszerűnek tűnik, de vajon miért nem vagyunk 10 millió e-kereskedő országa?
Continue readingMire készüljön az e-kereskedő, ha hosszú távra tervez?
A Virgo új e-commerce termékfejlesztési vezetőjét, Lakos Pétert arról kérdeztük, milyen eszközök biztosíthatják a hosszú távú talpon maradást az online piacterekkel szemben.
Continue readingMinden, amit az új generációs hűségprogramokról tudni érdemes
Az elmúlt években egyre inkább felkapottá vált a hűségprogram fogalma. Habár maga a jelenség korántsem új, a formula jelentős átalakuláson esett át az elmúlt években.
Continue readingFarkas Zsolt
Vállalkozó, az Evolut Ügynökség társalapítója és ügyvezetője, üzleti stratéga.
Continue reading143 milliárd euró értékben vásároltak az európaiak külföldről 2019-ben
Összesen mintegy 143 milliárd euró forgalmat bonyolítottak az online kereskedők Európában. A domináns szereplő az öreg kontinensen is az Amazon volt, amely a teljes forgalom 22 %-át tudhatta magáénak.
Continue reading