Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

A hatékony Google Shopping kampány alapjai

A hatékony shopping kampány alapjai

Ugyan már tavaly óta Magyarországon is elérhető a Google kereskedőknek szóló hirdetési terméke, a tapasztalatok szerint sokan még sincsenek tisztában ennek a hatékony kampányformának a működésével.

Continue reading
címlap Google Shopping Kelkoo Group

Guba Vanda

Guba Vanda - Ecommerce Expo

Az Ecommerce Expo Budapest főszervezője.

Continue reading

Pacsirszky Tamás

Pacsirszky Tamás

A ShopRenter partnerségekért felelős vezetője.

Continue reading

Újabb e-kereskedelmi megoldások érkeznek az Instagramba

Újabb e-kereskedelmi megoldások érkeznek az Instagramba

Folytatja a Facebook az e-kereskedelmi lehetőségek bővítését az Instagramon: további monetizációs lehetőségek érkeztek az IGTV-be, és hamarosan a felhasználói filmtekercsekbe is jöhetnek a vásárlási opciók.

Continue reading
címlap Instagram Instagram Reels közösségi média TikTok

A hirdetési fiókok adatai igazolják: elérte az e-kereskedelmet a második hullám!

Nyitva lehetnek a webshopok az új járványügyi intézkedések értelmében

Meredek emelkedésnek indult az e-kereskedelmi forgalom, ha bejön a papírforma, a „szokásos” év végi szezonális forgalomnövekedés rekordszintű bővülést, valamint számos kellemetlenséget hozhat.

Continue reading
címlap COVID-19 elemzés Growww Digital

5 kritikus hiba, amit kezdő e-kereskedők gyakran elkövetnek

A közelgő süti-apokalipszis várható hatásai

Online üzletbe kezdeni ma már szinte túl egyszerűnek tűnik, de vajon miért nem vagyunk 10 millió e-kereskedő országa?

Continue reading
BIG FISH címlap kollekció webáruház indítás

Mire készüljön az e-kereskedő, ha hosszú távra tervez?

Mire készüljön az e-kereskedő, ha hosszú távra tervez?

A Virgo új e-commerce termékfejlesztési vezetőjét, Lakos Pétert arról kérdeztük, milyen eszközök biztosíthatják a hosszú távú talpon maradást az online piacterekkel szemben.

Continue reading
árverseny címlap marketplace Virgo

Minden, amit az új generációs hűségprogramokról tudni érdemes

Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció

Az elmúlt években egyre inkább felkapottá vált a hűségprogram fogalma. Habár maga a jelenség korántsem új, a formula jelentős átalakuláson esett át az elmúlt években.

Continue reading
címlap gamification hűségprogram online marketing webáruház indítás

Farkas Zsolt

Farkas Zsolt - Evolut

Vállalkozó, az Evolut Ügynökség társalapítója és ügyvezetője, üzleti stratéga.

Continue reading

143 milliárd euró értékben vásároltak az európaiak külföldről 2019-ben

Európa

Összesen mintegy 143 milliárd euró forgalmat bonyolítottak az online kereskedők Európában. A domináns szereplő az öreg kontinensen is az Amazon volt, amely a teljes forgalom 22 %-át tudhatta magáénak.

Continue reading
címlap Európa nemzetközi kereskedelem
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 129
  • 130
  • 131
  • ...
  • 231
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Az omnichannel ereje: hogyan állhatunk helyt a Temuval és más versenytársakkal szemben?
Gombóc Artúrt idézik a magyarországi marketplace-ek
Rédey Iván: A vásárlót az árversennyel már nem, csak a szolgáltatói szemlélettel lehet meghódítani
Mire figyeljen még az online kereskedő? – Ezek a legfontosabb webshopjogi változások
Majdnem egy tucat jó tipp arra, hogyan növeld a konverziós arányt a webáruházadban

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!